توقیف ۲ فروند کشتی در خلیج فارس

زمان مطالعه: 1 دقیقه

توقیف ۲ فروند کشتی در خلیج فارس

به گزارش مرین‌پرس، سردار لطفعلی پاکباز گفت: در راستای جلوگیری از قاچاق کالا و مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان سوخت و کالا، دریابانان پایگاه دریابانی ماهشهر روز گذشته موفق شدند دو فروند شناور باری حامل محموله‌های قاچاق را در آب‌های شمالی خلیج فارس متوقف کنند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از شناور‌های توقیف شده؛ ۴۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ۵۰ دستگاه کولر دو تیکه، ۵ دستگاه یخچال، ۲۰ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۴۰ دستگاه جارو برقی و ۲۴۰ عدد ظروف آشپزخانه  که با هدف عرضه در بازار کشورمان از کشور‌های حوزه خلیج همیشه فارس بارگیری شده و فاقد هرگونه مجوز قانونی بودند را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان با اشاره به دستگیری ۱۲ متهم در این زمینه، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۱۴ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع قانونی شدند.

سردار پاکباز خاطرنشان کرد: دریابان خوزستان با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی در آب‌های ساحلی استان، هرگونه تحرکات غیر‌قانونی را زیر نظر گرفته و با قانون شکنان و مخلان اقتصاد داخلی برخورد جدی و قانونی خواهند کرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افزایش ۴۹ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر آستارا

ج بهمن 24 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، کیانوش امیری افزود: از ابتدای سال جاری تا ۲۳ بهمن ماه به وسیله ۱۰۳ فروند کشتی در بندر آستارا، ۱۲۸ هزار و ۷۲ تن کالا صادر و ۳۱ هزار و ۹۳۷ تن کالا وارد شده است.وی افزود: میزان ترانزیت کالا از بندر آستارا در زمان […]

همچنین بخوانید: