کاهش ۴ درصدی هزینه‌های نگهداری و تعمیر شناور‌ها در بندر چابهار

زمان مطالعه: 1 دقیقه

کاهش ۴ درصدی هزینه‌های نگهداری و تعمیر شناور‌ها در بندر چابهار

کاهش ۴ درصدی هزینه‌های نگهداری و تعمیر شناور‌ها در بندر چابهار

به گزارش مرین‌پرس، معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان بیان کرد: بندر چابهار با برخورداری از مزایای بی‌شمار بندری و دریایی، به عنوان بندری مناسب و سودآور جهت سرمایه‌گذاری مورد توجه شرکت‌های ایرانی و خارجی قرار گرفته است.
عباس آذرپیکان ادامه داد: با توجه به این مهم توسعه زیرساخت‌ها، کاهش هزینه‌های صاحبان کالا و تعمیر و نگهداری شناورها مورد توجه جدی این اداره کل قرار گرفته است.
آذرپیکان افزود: با اقدام‌های انجام شده در همین راستا هزینه‌های فنی یدک کش‌ها، قایق‌ها و بارج‌های اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در دو سال گذشته نسبت به دوره مشابه قبل از آن نه تنها افزایشی نداشته، بلکه با کاهش چهار درصدی همراه شده است.
وی تغییر استراتژی بندر در تنظیم قراردادها و کاهش ریسک پیمانکاران، ارتقای نیروی انسانی و خودکفایی در انجام تعمیرات تخصصی، ارتقای مدیریت نت و بهره گیری از نرم افزار و سخت افزار لازم و استفاده از روش‌های نوین نگهداری و تعمیر را از دلایل تحقق این مهم برشمرد.
معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ابراز امیدواری کرد: در سال آینده گام‌های موثری در حوزۀ هوشمندسازی مدیریت و راهبری نگهداری و تعمیر تجهیزات دریایی بندر برداشته شود و موفقیت‌های بزرگتری رقم بخورد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ماهی در قفس؛ تجارتی پرسود و کم‌هزینه درهرمزگان

ش اسفند 2 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه تا دیروز یک صیاد باید با شناور به دنبال ماهی در دریا بود و حتی ماهی چندانی نیز به تور او نمی‌آمد به تعبیری با صید ماهیان جنوب توسط کشتی‌های بزرگ صید به صیادان خرده پا نمی‌رسد، اما صید ماهی در قفس به روش علمی و […]

همچنین بخوانید: