تقدیر از سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان سازمان برگزیده در حوزه ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت

زمان مطالعه: 2 دقیقه



در سومین همایش “تجلیل از خادمین ایثارگران و مروجین فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت” ، از سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان یکی از سازمان های برگزیده و مروجین فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در سومین همایش “تجلیل از خادمین ایثارگران و مروجین فرهنگ ایثار و شهادت، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران با اهدای لوح سپاس از حسن زینلی مسئول امور ایثارگران سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان برگزیده جامعه ایثارگران کشور تقدیر کرد.

 کسب عنوان مذکور در جهت ارزیابی عملکرد سالانه ستادهای شاهد و امور ایثارگران در سطح وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و دانشگاهی صورت گرفته است.

بنا بر این گزارش، در لوح تقدیر سیدامیر حسین قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور چنین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر شهیدان که با سینه ای به وسعت هفت آسمان کرانه ناپیدا عشق و دلدادگی به سوی معشوق ازلی و ابدی نماز عشق می گذارندو درود بر خادمین خدمتگزاران آن‌ها. شکر باید گفت بر تقدیری که یاریمان نمود تا بار گران تقدیر و تجلیل از خادمین ایثارگران (همزمان با ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ در روزبزرگداشت شهدا) را به سر منزل مقصود برسانیم.

جناب آقای حسن زینلی

از شما صمیمانه تشکر می‌کنم که در طول سال گذشته همراه ما بودید یقیناً حمایت، همراهی، تلاش، اراده و حضور شما عزیزان ایثارگردلیل بر آن شد که این خدمت ارزشمند و همایش ملی اینگونه باشکوه و با عظمت برگزار گردد.

برگزیده شدن شما فرهیخته گرامی که افتخار حضور در سومین همایش (تجلیل از خادمین ایثارگران و مروجین فرهنگ ایثار و جهاد وشهادت) را در بین جامعه ایثارگری کشور کسب نموده اید تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم این انتخاب پاسخی به تلاش‌های قبلی و انگیزه‌ای برای خدمت دهی در آینده که به قشر معزز ایثارگران را فراهم آورد.

1

 

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حضور فرهاد کمالی زرکانی به نمایندگی از کارگران ایزوایکو در جمع دیدارکنندگان با مقام معظم رهبری به مناسبت هفته کار و کارگر

ی اردیبهشت 10 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه در دومین ماه از سال «مهار تورم، رشد تولید» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دیدار کردند . به گزارش حوزه ارتباطات و امور بین الملل مجتمع کشتی […]

همچنین بخوانید: