ترانزیت از بند دیر 100 درصد رشد داشت

زمان مطالعه: 2 دقیقه
ترانزیت از بند دیر 100 درصد رشد داشت




تین نیوز


راحله پورمحمد در بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور از بندر دیر اظهار کرد: در ۲ ماهه امسال ۴۳ هزار و ۷۴۶ تن کالا در بندر دیر تخلیه و بارگیری شد که با توسعه زیرساخت ها انتظار می رود تا پایان سال شاهد رشد قابل توجه میزان تخلیه و بارگیری در مقایسه با سال ۱۴۰۱ باشیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، پورمحمد افزود: در این بندر به عنوان کانون صادرات به کشور قطر تسهیلات ویژه ای برای تجار و بازرگانان پیش بینی شده که امیدواریم در سایه این حمایت شاهد ارتقا روزافزون عملکرد بندر دیر باشیم.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیر تصریح کرد: با نگاه ویژه این سازمان به بندر دیر و چشم انداز روشن افزایش صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس و بویژه قطر، بندر دیر می تواند نقش آفرینی فعالی در این حوزه داشته باشد.

پورمحمد ادامه داد: پروژه احداث چهار پست اسکله رمپ از آبان سال گذشته عملیاتی شده و اکنون با سرعت بسیار خوبی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: از مجموع این چهار پست اسکله رمپ، ۲ پست آن در هفته دولت امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیر یادآور شد: اجرا پروژه محوطه سازی به مساحت سه هکتار از پروژه های ارزشمند بندر دیر است که در تسهیل فعالیت های تخلیه و بارگیری نقش قابل توجهی ایفا کرده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بندر مقام در هرمزگان به عنوان روستای جهانی گردشگری ثبت می‌شود

پ خرداد 18 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه   محمد محسنی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: سازمان جهانی گردشگری هرساله بهترین دهکده‌های گردشگری را با هدف حفظ مکان‌های منحصربه‌فرد روستایی، میراث و ارزش‌های آن‌ها و درعین حال ترویج گردشگری به‌عنوان راه‌حلی برای کاهش تمرکز جمعیت انتخاب می‌کند. مدیر کل اداره میراث فرهنگی، […]

همچنین بخوانید: