پهلوگیری دو کشتی محموله گندم در بندر امام

زمان مطالعه: 1 دقیقه

پهلوگیری دو کشتی محموله گندم در بندر امام

 

امید جهان نژادیان در گفتگو با خبرنگار مرین‌پرس افزود: با پهلوگیری این کشتی‌ها در بندر امام، کار تخلیۀ آن‌ها پس از انجام تشریفات گمرکی، بهداشت و استاندارد شروع می‌شود.

وی با بیان اینکه این دو محموله گندم خارجی به سفارش شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران انجام شده است افزود: تا پایان سال جاری حجم واردات گندم از طریق بندر امام به ۱.۳ میلیون تُن خواهد رسید.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به روند خوب واردات کالا‌های اساسی شامل شکر، روغن خام خوراکی، برنج و گندم اظهار داشت: واردات این چهار کالای اساسی طبق برنامه تنظیمی و بر اساس نیاز کشور و افزایش حجم ذخایر استراتژیک انجام می‌شود.

جهان نژادیان افزود: هم اکنون بخش مهمی از کالا‌های اساسی تخلیه شده در بندر امام توسط شبکه حمل ونقل ریلی و جاده‌ای در حال انتقال به سایر نقاط کشور است.

بیش از ۹۰ درصد حجم کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور به صورت فله‌ای از طریق بندر امام وارد کشور می‌شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جزییات تعرفه‌های خدمات بندری در سال ۱۴۰۰

س اسفند 5 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، فرهاد منتصر کوهساری در رابطه با سیاست های تعرفه ای این سازمان در بخش خدمات بندری و دریایی در سال ۱۴۰۰، اظهار داشت: سازمان بنادر و دریانوردی هرساله بررسی تعرفه‌های خدمات دریایی و بندری را در دستور کار خود قرار می دهد، چراکه […]

همچنین بخوانید: