پیام مدیرعامل سازمان بنادر در پی تحریم مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پی تحریم مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از سوی دولت وقت آمریکا در بیانیه ‌ای تصریح کرد: علی‌ رغم تحریم‌ های سنگین و بی ‌سابقه آمریکای جنایتکار، صنعت حمل و نقل دریایی ایران با تلاش دریانوردان و دریائیان کشورمان؛ همچنان پویا و سرزنده است.

به گزارش مرین‌پرس، در این پیام چنین آمده است:

اقدام خصمانه دولت قانون شکن آمریکا در تحریم مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، که وظیفه انتقال کالاهای اساسی و مایحتاج مورد نیاز مردم به کشور را عهده دار است، بار دیگر حقد و کینه استکبار نسبت به ملت قهرمان ایران را به روشنی به نمایش گذاشت.

تحریم ایشان و سایر مدیران متخصص و تلاشگر حوزه حمل و نقل دریایی نشان داد علیرغم تحریم های سنگین و بی ‌سابقه آمریکای جنایتکار، صنعت حمل و نقل دریایی ایران با تلاش دریانوردان و دریائیان کشورمان، همچنان پویا و سرزنده است. توفیق و سربلندی همه تلاشگران صنعت حمل و نقل دریایی را در ادامه این مسئولیت خطیر، از درگاه خداوند متعال مسئلت می ‌نماییم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ساخت اولین دکل‌ حفاری کاملا ایرانی در ایزوایکو

س بهمن 7 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه تفاهمنامه ‌ای با موضوع بومی سازی و ساخت دکل حفاری پایه دار دریایی (ویژه حفاری در آب های کم عمق) مابین شرکت مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) و شرکت حفاری شمال به امضا رسید. به گزارش مرین‌پرس، در خلال بیست و پنجمین نمایشگاه […]

همچنین بخوانید: