ناوگروه نیروی دریایی پاکستان در بندرعباس پهلو گرفت

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، ناو گروه نیروی دریایی ارتش پاکستان صبح شنبه وارد بندرعباس شد. این ناوگروه از روزهای سوم تا ششم ماه میلادی آوریل (۱۴ تا ۱۶) فروردین در بندرعباس حضور دارند که حامل پیام دوستی و همبستگی، صبح و شکوفایی برای مردم جمهوری اسلامی ایران و منطقه هستند.

رییس ستاد فرماندهی منطقه یکم امامت نداجا پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ناوگروه پاکستانی هر سال در فروردین ماه وارد بندرعباس می‌شوند که سال گذشته به علت کرونا این اقدام انجام نشد.

ناخدا یکم ستاد رضا شیبانی ادامه داد: دیدار با فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش، دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان و استاندار از برنامه‌های پیش بینی شده برای این ناوگروه بوده و همچنین دیدار با فرماندهان نظامی و دریایی ایران و گفت وگو پیرامون روابط دوجانبه در دستور کار هیات اعزامی پاکستان قرار دارد.

ضیافت شام به میزبانی فرمانده ” خان محمود آصف” روی عرشه ناو کشتی پاکستانی در روز یکشنبه با حضور وابستگان نظامی، دیپلمات‌ها و مسئولان غیر نظامی، رسانه‌ها و نمایندگان گروه‌ها برگزار می‌شود.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چابهار می ‌تواند جایگزین کانال سوئز شود؟

ش فروردین 14 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه براساس پیش ‌بینی هفته‌ نامه هندی “حبل ‌المتین کلکته” اگر چابهار از طریق راه ‌آهن به دریای سیاه وصل شود، از اهمیت کانال سوئز کاسته خواهد شد. آیا واقعا این اتفاق خواهد افتاد؟ به گزارش مرین‌پرس، همانگونه که در گزارش‌ها و خبرهای متعدد آمده، قرار است، […]

همچنین بخوانید: