امام جمعه گناوه: مشکلات بیمه صیادان و ملوانان برطرف شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مرین‌پرس،  حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی روز سه شنبه  در دیدار با رئیس تامین اجتماعی این شهرستان افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات بیمه‌ای در مناطق بندری مربوط به صیادان و ملوانان به عنوان قشر بزرگی از جامعه استان بوشهر است که  همچنان چشم انتظار گره‌گشایی و برطرف کردن آن هستند.

وی اظهارداشت: بسیاری از ملوانان و صیادان با وجود سن بالا سابقه بیمه کمی دارند و بلحاظ  اشکالات در نحوه محاسبه روزهای کارکرد، مشکلاتی برای آنها ایجاد شده‌است.

امام جمعه گناوه گفت: ملوانی یکی از مهم‌ترین مشاغل در سر پا نگه ‌داشتن اقتصاد و معیشت ساحل نشینان قلمداد می‌شود اما فعالان این بخش از حقوق و مزایای قابل‌ توجهی از جمله بیمه تامین اجتماعی کامل و مناسب برخوردار نیستند و پس از اتمام فعالیت اقتصادی ، آینده زندگی آنان دچار مشکلات عدیده‌ای خواهد شد.

وی  افزود: سازمان تامین اجتماعی گام‌های موثری در راستای تحقق دولت الکترونیک و کاهش مراجعه حضوری مردم بویژه باتوجه به شرایط کرونایی امروز جامعه برداشته که بسیار موثر بوده است.

سیدحسن آبشاری رئیس اداره تامین اجتماعی گناوه گفت: امیدواریم  با پیگیری مسئولان رده بالای سازمان تامین اجتماعی مشکلات مطرح شده در آینده نزدیک برطرف شود.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر واقع است و شغل عمده آنان به دریا وابسته است.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کشتی مسدود کننده کانال سوئز تا پرداخت خسارت مالی همچنان توقیف است

س فروردین 24 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش گروه بین‌الملل مرین‌پرس، سرلشگر “اسامه ربیع” رئیس اداره کانال سوئز به  وال استریت ژورنال گفت: کشتی تا پایان تحقیقات کامل و تعیین میزان غرامت و پرداخت آن به صورت توقیف شده باقی می‌ماند. وی افزود: در این حادثه یک میلیارد دلار غرامت از مالک […]

همچنین بخوانید: