سرمایه گذاری ۲ میلیارد دلاری غول کشتیرانی ژاپن برای کربن زدایی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرمایه گذاری ۲ میلیارد دلاری غول کشتیرانی ژاپن برای کربن زدایی

 

به گزارش گروه بین‌الملل مرین‌پرس، این شرکت اعلام کرد این سرمایه گذاری از سال ۲۰۲۱ شروع شده و تا سال ۲۰۲۳ ادامه خواهد داشت.

به گفته یکی از مسئولان این شرکت به منظور سرعت بخشیدن به استراتژی محیط زیست دریایی سالم و تحقق برنامه‌های IMO در سال ۲۰۳۰ و ۲۰۵۰ همچنین به منظور ترویج سوخت جایگزین دست به چنین سرمایه گذاری زده است.

وی در ادامه گفت: استراتژی این شرکت شامل کم کردن میزان سوخت‌های فسیلی، توسعه پروژه‌های LNG، دستیابی به پروژه‌های جدید سوخت مانند آمونیاک، متانول و … همچنین ورود مشاغل برق بادی است.

شرکت MOL در این مدت ابتکارات مختلفی را با هدف جایگزینی سوخت به کار خواهد گرفت و برای اجرای کامل پروژه از اساتید و دانشجویان توکیو استفاده خواهد کرد.

وی در پایان گفت: در این راستا تصمیم گرفته‌ایم با Larvik Shipping که یک شرکت کشتیرانی نروژی است برای کاهش میزان CO۲ همکاری و مشارکت داشته باشیم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

“موندرا” بزرگترین بندر کانتینری هند در سال ۲۰۲۱

چ اردیبهشت 1 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه با افزایش 18 درصدی در حجم عملیات بندری در سال مالی 2021، بندر موندرا به بزرگترین بندر کانتینری هند تبدیل شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی به نقل از مریتایم اگزکتیو، حجم مبادلات کانتینری در بندر موندرا در […]
“موندرا”،بزرگترین بندر کانتینری هند،سال ۲۰۲۱

همچنین بخوانید: