محموله قیر صادراتی در بندرامام(ره) بارگیری شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



محموله قیر صادراتی کشور به میزان 44 هزار تن اردیبشهت ماه سال جاری با هدف ارسال به بازارهای جهانی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام(ره) بارگیری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، عادل دریس؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: این محموله به وزن 44 هزار تن با استفاده از امکانات و تجهیزات پیشرفته در پایانه های اختصاصی تخلیه و بارگیری فرآورده های نفتی این مجتمع بزرگ بندری بارگیری شد.

وی افزود: برنامه‌ریزی دقیق و اعمال نظارت لازم از سوی نیروهای عملیاتی مجرب در حوزه‌های بندری و دریایی و هماهنگی مطلوب با صاحب کالا موجب شده که عملیات پهلودهی این کشتی و بارگیری این محموله بزرگ قیر در شرایط و سرعت مطلوبی انجام شده و رکورد عملیاتی قابل قبولی در زمینه بارگیری این نوع محمولات به ثبت برسد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

طرح مطالعاتی احداث کریدور خطوط جامع بندر خلیج فارس درحال انجام است/ ایجاد بستر مناسب برای ارائه خدمات بهتر به بخش خصوصی در فرآورده های نفتى/ پذیرش شناورهای سایز بزرگ و اتصال آن به مخازن بندر خلیج فارس

چ اردیبهشت 22 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: طرح مطالعاتی احداث کریدور خطوط جامع بندر خلیج فارس با هدف ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات هرچه بهتر به بخش خصوصی و تسهیل در امر واردات و صادرات فرآورده های نفتى در حال انجام است. […]
طرح مطالعاتی احداث کریدور، خطوط جامع بندر خلیج فارس،  تسهیل در امر واردات و صادرات فرآورده های نفتى

همچنین بخوانید: