ضرورت حرکت روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی به سمت ارتباطات نوین جهانی/ برنامه فانوس دریایی کمک زیادی به شناخت مردم از مشاغل دریایی و حمل و‌نقل دریایی کرد/ روابط عمومی ها باید فعال و تأثیرگذار باشند

زمان مطالعه: 2 دقیقه



وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیشرفت تکنولوژی های ارتباطی بر ضرورت تحول در شیوه‌های ارتباطی با جامعه تاکیدکرد و گفت: روابط عمومی های این وزارتخانه باید به سمت ارتباطات نوین حرکت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در مراسم بزرگداشت «روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی »که با حضور معاونان وزیر و مدیران روابط عمومی سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه این وزارتخانه برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: یکی از الزامات ارتباطات نوین، جذب نیروی انسانی متخصص، هوشمند، فعال، با سعه صدر و آگاه از ذائقه مخاطب است.

وی با بیان اینکه با شیوه های سنتی دیگر نمی توان بر افکار عمومی تاثیر گذاشت، تصریح کرد: روابط عمومی ها باید به سمت تحول اساسی حرکت کنند و به جای انفعال، برای اقناع افکار عمومی، فعال و تاثیرگذار باشند.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به مطالبه برخی مدیران روابط عمومی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز و ارتقای ساختار و‌تشکیلات روابط عمومی ها، ترکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه وشهرسازی را مامور بررسی و اصلاح ساختار روابط عمومی های راه و شهرسازی و رفع نیاز نیروی انسانی آنها با همکاری مدیران ارشد این سازمان ها و ‌شرکت ها کرد.

وزیر راه و شهرسازی، الزام دیگر در فعالیت روابط عمومی ها را تولید محتوای حرفه ای و مستندهای فاخر عنوان کرد و گفت: از دیگر مواردی که لازم است در روابط عمومی ها مورد تاکید قرار گیرد، بحث هم افزایی و یکپارچگی در انجام فعالیت ها و پیشبرد امور و برنامه های مجموعه راه و شهرسازی است.

اسلامی سپس به اقداماتی که در جهت فرهنگ سازی در قالب برنامه های مختلف در حوزه راه و شهرسازی انجام شده اشاره کرد و گفت: «سه شنبه های ریلی» شرکت راه آهن طرح خوبی برای اطلاع رسانی بیشتر مردم از قطار و راه آهن بود، تولید «برنامه فانوس دریایی» کمک زیادی به شناخت مردم از مشاغل دریایی و حمل و‌ نقل دریایی کرد و برنامه «راهبران» سازمان راهداری فرهنگ سازی خوبی برای اطلاع و‌ استفاده مردم از جاده ها و فرهنگ رانندگی انجام داد.

وزیر راه و شهرسازی در پایان خواستار برنامه ریزی مدیران برای دیدار چهره به چهره با مردم شد و  تاکیدکرد: مردم باید بتوانند بدون واسطه با مدیران سخن بگویند زیرا هیچ شانی برای مدیران استان بالاتر از خدمتگزاری به مردم نیست.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تشییع ٢ شهید گمنام؛ ۴خرداد در بندر شهیدرجایی/ این دو شهید ۱۸ و ۲۰ ساله در مناطق فکه و دجله در عملیات والفجر مقدماتی و بدر تفحص شده اند

ی خرداد 2 , 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه رییس شورای فرهنگی سازمان بنادر و دریانوردی ضمن اعلام میزبانی مجتمع بندری شهیدرجایی بندرعباس از پیکر پاک دو شهید گمنام در روزهای سوم و چهارم خرداد همزمان با سالروز فتح خرمشهر قهرمان و در ایام هفته مقاومت و پیروزی، گفت: پیکر این دو شهید […]
تشییع ٢ شهید گمنام؛ ۴خرداد در بندر شهیدرجایی/ این دو شهید ۱۸ و ۲۰ ساله در مناطق فکه و دجله در عملیات والفجر مقدماتی و بدر تفحص شده اند

همچنین بخوانید: