رزمایش جنگ الکترونیک ارتش مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها بود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار حمزه کاویانی، جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در رزمایش مشترک سپر آسمان ۱۴۰۰، نیروی دریایی راهبردی ارتش نیز همانند سایر نیروها به صورت هماهنگ و منسجم شرکت کرد و در قالب سناریوهایی که پیش بینی شده بود با بهره گیری از سامانه‌های ساحل پایه این نیرو در حوزه جنگ الکترونیک توانمندی‌های خود را مورد ارزیابی قرار داد و الحمدلله توانستیم نتایج قابل قبولی از عملکرد سامانه‌های جنگالی نداجا بدست بیاوریم.

وی افزود: با مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها، در کنار ابتکارات و خلاقیت‌هایی که فرماندهان و کارکنان جوان مجموعه‌های جنگال نیروهای چهارگانه ارتش بویژه نیروی دریایی در این رزمایش بکار گرفتند، توانستند با موفقیت مراحل مختلف رزمایش را پشت سر بگذارند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت:در رزمایش مشترک جنگ الکترونیک سپر آسمان ۱۴۰۰ ارتش، فرماندهی جنگال نیروی دریایی توانست با بهره گیری از انواع سامانه‌های بومی جنگ الکترونیک، عملکرد خوبی را در هماهنگی با سایر نیروها و جلوگیری از کشف، رصد و پایش اطلاعات و سامانه‌های راداری و مخابراتی ارائه دهد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افزایش ۶ برابری صادرات کالا‌های غیر نفتی از بندرجاسک

س خرداد 4 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، محمد زارعی افزود: در این مدت بیش از ۱۸ هزار و ۳۰۰ تن کالا از این بندر به کشور عمان صادر شده است. وی گفت: روزانه پنج فروند لندینکرافت؛ میوه و تره بار، آب معدنی، سنگ و سرامیک به کشور‌های حاشیه جنوبی خلیج […]

همچنین بخوانید: