انجام بیش از ۲۴ عملیات جستجو و نجات دریایی و شرایط اضطرار در هرمزگان /نجات جان 7 سرنشین شناور مغروقه خارج از آبهای حاکمیتی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت، 24 مورد عملیات جستجو و نجات و شرایط اضطرار و همچنین 12 مورد خدمات پزشکی در آبهای سرزمینی و فراسرزمینی به انجام رسیده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی،علیرضا محمدی کرجی ران گفت: طی دو ماه گذشته سال جاری ۲۴ مورد عملیات جستجو و نجات و شرایط اضطرار توسط تیم های اعزامی با مدیریت مرکز ملی جستجو و نجات دریایی هرمزگان به انجام رسیده که 23 مورد آن در آبهای سرزمینی و یک مورد دیگر مربوط به نجات 7 نفر از خدمه مغروقه مبین بود که با هماهنگی گارد ساحلی کشور عمان، دریابانی و ندسا خارج از آبهای حاکمیتی انجام شد.

وی افزود: عملیاتهای یاد شده برای خدمات رسانی به ۱۶۳ نفر از دریانوردان که در شرایط اضطرار قرار گرفته بودند ارائه گردید .

محمدی کرجی ران ارائه خدمات پزشکی به شناورهای عبوری را از دیگر مسئولیت های مرکز MRCCعنوان کرد و گفت: همراستا با عملیات جستجو و نجات دریایی طی مدت یاد شده ۱۲ مورد خدمات پزشکی  نیز به دریانوردان متردد در پهنه آبی این استان ارائه شده  است .

به گفته مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان 8 فروند شناور ناجی و 36 ایستگاه همیار ناجی(دریانوردان بومی صیادی و تجاری منطقه) با مشارکت ستاد بحران استانداری، ارگان‌های دریایی ندسا، نداجا، شیلات، فلات قاره و دریابانی عهده دار مسئولیت خطیر جستجو و نجات دریایی در آبهای استان هرمزگان برابر طرح استانی و ملی جستجو و نجات دریایی می باشند.

منبع: فارس

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

امیرآباد؛ بندری مطمئن برای صادرات انواع کالاها/ صادرات نخستین محموله ترانزیتی مونواتیلن گلایکول به آستاراخان روسیه

ج خرداد 14 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت: با توجه به فراهم بودن زیرساخت ها و روند فزآینده صادرات کالا در سال جاری، شاهد ارسال انواع کالاهای تجاری از بندرامیرآباد به سایر کشورها هستیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمدعلی اصل سعیدی […]
امیرآباد، صادرات انواع کالاها

همچنین بخوانید: