کرونا در شهر بندری هندیجان عقب نشست

زمان مطالعه: 1 دقیقه

کرونا در شهر بندری هندیجان عقب نشست

دکتر فرهاد ابول نژادیان در گفتگو با خبرنگار مرین‌پرس افزود: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش تردد‌های روزانه و غیرضروری، شهر هندیجان از وضعیت نارنجی کرونایی به زرد تغییر یافت.

وی گفت: با همکاری مردم در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، شهر‌های ساحلی و بندری ماهشهر، آبادان، خرمشهر، شادگان در وضعیت نارنجی قرار دارند، ولی احتمال دارد در روز‌های آینده، وضعیت کرونایی آن به زرد تغییر یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه از پیک چهارم کرونا در شهر‌های ساحلی خوزستان عبور کردیم افزود: خوشبختانه ساکنان شهر‌های ساحلی خوزستان به علت موج گرما، ترجیح می‌دهند در منازل بمانند واین در قطع زنجیره کرونا بسیار مؤثر است.

دکتر ابول نژادیان در عین حال تصریح کرد: ساده انگاری مردم می‌تواند دوباره شهر‌های ساحلی خوزستان را در وضعیت قرمز کرونایی قرار دهد، ولی امیدواریم مردم شهر‌های بندری خوزستان با ادامه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کرونا را مهار و کنترل کنند.

بهمن و اسفند ۹۹ و فروردین و اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ شهر‌های ساحلی خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشتند که با تدابیر لازم و همکاری مردم، این شهر‌ها به تدریج از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند.

به گزارش خبرنگار مرین‌پرس، با وجود قرمز شدن شهر‌های بندری خوزستان در چهار ماه اخیر، بنادر خوزستان همچنان به فعالیت خود ادامه دادند، اما پروتکل‌های بهداشتی در خصوص کشتی‌های ورودی به شدت اجرایی شد.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تقسیم سود ۱۲۸۰ ریالی کشتیرانی دریای خزر/ برنامه توسعه فعالیت‌ها تشریح شد

ی خرداد 30 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مرین‌پرس؛ صبح امروز یکشنبه ۳۰ خردادماه ۱۴۰۰، مجمع عمومی عادی سالیانه کشتیرانی دریای خزر با حضور ۸۹ درصد از سهامداران برگزار شد. در آغاز این مجمع؛ مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر با ارائه گزارشی مجموع فعالیت‌ها و دستاورد‌های این شرکت را در سال مالی […]

همچنین بخوانید: