نجات ۶ سرنشین لنج باری در حوالی بندر دیلم

زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات ۶ سرنشین لنج باری در حوالی بندر دیلم

 

به گزارش خبرنگار مرین‌پرس از بوشهر، حجت خسروی با اشاره به آماده باش بودن امدادگران دریایی در شبانه‌روز اظهار داشت: استان بوشهر در جوار خلیج‌فارس از امکانات و تجهیزات لازم امداد و نجات دریایی برخوردار است و به گروه‌های هدف خدمات‌رسانی می‌کند.

وی با اشاره به امدادرسانی به موتور لنج باری در محدوده بندر دیلم افزود: در پی اعلام اضطرار موتور لنج باری که در مسیر دوبی به بندر دیلم در خلیج‌فارس در حال تردد بود به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی دیلم مبنی بر آبگرفتگی شدید و احتمال غرق شدن، بلافاصله هماهنگی لازم به عمل آمد و شناور ناجی ۲ به منطقه اعزام شد.

خسروی افزود: با رسیدن ناجی ۲ به موقعیت اعلام شده بلافاصله عملیات تخلیه آب از موتور لنج مضطر انجام شد و پس از تحت کنترل در آمدن آبگرفتگی و اطمینان از رفع خطر، ناجی ۲ به طرف پایگاه در بندر دیلم بازگشت و در اسکله این بندر پهلو گرفت و شش خدمه لنج باری از خطر غرق شدن نجات یافتند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیشرفت مناسب لایروبی بندر آستارا/ ۱۰ مرداد؛ به عمق مناسب پهلودهی کشتی‌های با ظرفیت بالا می‌رسیم

ی تیر 6 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با لایروبی های صورت گرفته پیش‌بینی می شود که حداکثر تا ۱۰ مردادماه به عمق لازم و مورد نظر برای بندر آستارا دست پیدا کنیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و […]
پیشرفت، لایروبی، بندر آستارا، پهلودهی کشتی‌ها، معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر

همچنین بخوانید: