حضور موثر نیروی دریایی در آب‌های آزاد نشانه اقتدار نظام است

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله رسول فلاحتی در دیدار با دریادار ایرانی فرماندار نیروی دریایی ارتش، اظهار کرد: روند رو به رشد نیروی دریایی با حضور فرمانده جدید این نیرو بیش از گذشته می‌شود.

آیت الله فلاحتی افزود: حضور مستمر و مؤثر دلاورمردان نیروی دریایی در آب‌های آزاد نشانه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ضمن تشریح دستاوردهای ارزشمند این نیرو در بخش‌های تجهیزات و فنون دریایی ادامه داد: اتکاء به این سرمایه‌های عظیم موجب شده ناوگان‌های مختلف نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فعالانه و مؤثر در آب راه‌های بین المللی، ضمن حفظ امنیت و اقتدار، نقش بهینه ای در روند جنگ اقتصادی با زیاده خواهان عالم ایفا کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان تاکید کرد: دستاوردهای نظامی و فنی نیروی دریایی پس از انقلاب در مقایسه با گذشته بسیار پیشرفته و قابل افتخار است.

وی تصریح کرد: این دستاوردها با حفظ روحیه‌ی خودباوری و استقلال حاصل شده و بیانگر آن است که اعتماد به جوانان مستعد و صاحب ذوق این سرزمین هر کاری را ممکن می‌سازد.

آیت الله فلاحتی میدان دادن به جوانان در روند مدیریت و فرماندهی نظامی را، عامل پیشرفت و ترقی دانست و اضافه کرد: منطق ایجاب می‌کند که در حوزه نظامی، جوانان در صف و باتجربه‌ها در ستاد باشند تا حرکت در مسیر اقتدار و تعالی تسریع شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آب‌های شمالی خلیج فارس تا دوشنبه مواج و متلاطم است/شناور‌ها احتیاط کنند

ی شهریور 14 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه محمد سبزه زاری در گفتگو با مرین‌پرس افزود: براساس تجزیه و تحلیل مدل‌ها و نقشه‌های هواشناسی، آب‌های شمالی خلیج فارس به علت وزش باد شدید و اختلاف فشار مواج و ناپایدار است. وی گفت: این وضعیت تا اواخر روز دوشنبه با شدت و ضعف تداوم خواهد […]

همچنین بخوانید: