پیام تبریک مدیرعامل سازمان بنادر برای بازگشت مقتدرانه هفتاد و پنجمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش

زمان مطالعه: 1 دقیقه



معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی طی پیامی بازگشت مقتدرانه هفتاد و پنجمین ناوگروه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در متن پیام محمد راستاد؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی خطاب به امیر دریادار شهرام ایرانی؛ فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران آمده است:

امیر دریادار شهرام ایرانی

فرمانده محترم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران

 سلام علیکم؛

بازگشت مقتدرانه و افتخار آمیز هفتاد و پنجمین ناوگروه نیروی دریایی راهبردی ارتش ج.ا.ا. از  ماموریت مهم برون مرزی را صمیمانه به حضرتعالی و سپیدجامگان جان برکف آن نیرو، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بدون تردید، گذر این ناوگروه از آبهای بین المللیِ قاره های آسیا، آفریقا و اروپا و نخستین حضور در اقیانوس اطلس، ضمن نمایش اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران، پیام آور صلح و دوستی برای جهانیان و تضمین کننده امنیت دریانوردی برای دریانوردان ناوگان تجاری و فعالان صنعت حمل و نقل دریایی کشور خواهد بود.

توفیق روزافزون جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

احداث شهرک شهید سلیمانی تا دی ماه سال ۱۴۰۰ آماده بهره برداری است

ش شهریور 20 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مهر، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری عصر شنبه با حضور در نقاط محروم و کم برخوردار استان هرمزگان، روستاهای زاچ و داربست از توابع شهرستان بشاگرد، از طرح‌های عمرانی در دست ساخت و شهرک مسکونی شهید حاج قاسم سلیمانی (ره) توسط مهندسی نیروی […]

همچنین بخوانید: