ضرورت کاهش ماندگاری کالا در بندر انزلی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



در بازدید رییس کمسیون کشاورزی مجلس از بندرانزلی بر ضرورت کاهش ماندگاری کالا به خصوص کالاهای فاسد شدنی در بنادر گیلان تاکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حمیدرضا آبایی؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان پس از این بازدید گفت: باتوجه به متروکه شدن برخی کالاها در بندرانزلی، مقرر شد راهکارهایی برای کاهش مدت زمان انباشت در انبارهای بنادر  از سوی کمسیون کشاورزی در مجلس ارائه شود.

وی بر ایجاد هماهنگی بین نهادها و ارگان‌ها برای تعامل بیشتر بین دستگاه‌های نظارتی و حاکمیتی برای ترخیص هرچه سریعتر کالاها تاکید کرد.

آبایی با اشاره به به شرایط جوی گیلان، تصریح کرد: باید شرایط ویژه‌ای برای بندرانزلی جهت نگهداری نهاده‌های دامی، استفاده از ظرفیت‌های بندرانزلی و ایجاد شرایط بهتر برای جلوگیری از فاسد شدن کالاها در محوطه‌های بندری ایجاد شود.

گفتنی است رییس کمسیون کشاورزی مجلس از از زیرساخت ها و توانمندی های مجتمع بندری انزلی به منظور شناسایی و برآورد ظرفیت‌های این بندر از لحاظ وضعیت نگهداری نهاده‌های دامی، انباشت کالا و فرایند ترخیص کالا، بازدید کرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سامسوگ موتور کشتی با سوخت آمونیاک می سازد

ی مهر 4 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه بزرگترین پروژه تولید موتور کشتی با سوخت آمونیاک توسط شرکت ساخت موتور کشتی Wärtsilä و شرکت سامسونگ کره جنوبی (Samsung Heavy Industries)؛ SHI اجرا می‌شود. به گزارش «مرین‌پرس» از مانا؛ بر اساس قراردادی که بین گروه فنّاوری وارتیسلا و شرکت کشتی‌سازی کره‌ای به امضا رسید موتور‌های […]
سامسوگ موتور کشتی با سوخت آمونیاک می سازد

همچنین بخوانید: