بنادر فیلیپین سبز می شوند

زمان مطالعه: 1 دقیقه



اداره بنادر فیلیپین در راستای حرکت به سمت عملیات پایدار بندری و اقدامات جدید در پنج سال گذشته، برنامه «بنادر سبز» خود را در اولویت قرار داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی به نقل از سی ترید مریتایم،  برنامه تبدیل شدن بنادر فیلیپین به بنادر سبز، مکمل پروژه هایی است که توسط شرکای بین‌المللی اداره بنادر فیلیپین مانند خطوط کشتیرانی برای کاهش گازهای گلخانه‌ای منتشر شده از کشتی‌ها و تجهیزات بندری، انجام شده است. 

جی دانیل آر سانتیاگو، مدیر کل اداره بنادر فیلیپین گفت: ما اکنون تمرکز خود را به سمت عملیات بندری پایدار معطوف کرده ایم تا انتشار کربن خود را مشابه برنامه هایی که توسط همتایان خارجی ما انجام می شود، کاهش دهیم. از سال 2016 تاکنون ما به طور مداوم مقدمات و اقدامات مختلفی را برای طرح‌ «بنادر سبز» انجام داده ایم و اکنون زمان آن است که گام‌های پیشرفته‌تری برای کاهش اثرات آلاینده های بندری برداریم. 

وی افزود: ما می خواهیم ابتکارات و اقدامات بندر کاگایان داورو و بندر باتانگاس را در باقی بنادر تحت شبکه خود تکرار کنیم و برای انجام این کار، کارگروهی را درنظر گرفته ایم که به طور خاص وظیفه انطباق وضعیت بنادر با طرح APEC GPAS را بر عهده دارند.

بندر کاگایان داورو و بندر باتانگاس در فیلیپین تاکنون موفق به دریافت استانداردهای اولیه بنادر سبز از سوی سازمان همکاری های اقتصادی آسیا و اقیانوسیه شده اند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تخلیه و بارگیری کالا در بنادر شرق هرمزگان از مرز یک میلیون و 900هزار تن گذشت/ رشد ۲۰ درصدی صادرات کالاهای غیر نفتی

چ آذر 10 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: یک میلیون و 900 هزار تن انواع کالا در هشت ماهه سال جاری از بنادر شرق هرمزگان تخلیه و بارگیری شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حمیدرضا محمد […]
حمیدرضا محمد حسینی تختی ، مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر،تخلیه و بارگیری کالا، بنادر شرق هرمزگان، سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: