دریاروی در مناطق بحرانی هرمزگان طی روزهای آینده ممنوع است

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از کلیه دریانوردان و گردشگران دریایی خواست در شرایط حاد پیش رو، از دریاروی در مناطق بحرانی هرمزگان جدا اجتناب کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علیرضا محمدی کرجی‌ران، با اشاره به وضعیت هشدار جوی و دریایی روزهای پیش‌رو، اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته از تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های هواشناسی، شاهد بارش تدریجی باران از روز چهارشنبه تا اواسط هفته آینده در استان هرمزگان خواهیم بود.

مدیرکل بنادر هرمزگان در خصوص اقدامات پیشگیرانه این اداره کل گفت: با توجه به شرایط حاد پیشرو و پیش‌بینی حجم زیاد بارش باران و رخداد تندبادهای لحظه‌ای، به تمامی مدیران بنادر اعلام شده تا نسبت به رعایت دقیق الزامات ایمنی و پیشگیرانه اهتمام داشته باشند.

وی گفت: دریانوردان و گردشگران به توصیه‌ و هشدارهای صادرشده از سوی هواشناسی توجه کنند و برای جلوگیری از وقایع پیش‌بینی نشده از دریاروی در محدوده‌ها و مناطق بحرانی جدا خودداری کنند.

شایان ذکر است طبق اطلاعیه هواشناسی هرمزگان، از پایان هفته جاری تا ۱۳ دیماه جریان بارش‌ سنگین و شدید باران در استان‌های جنوبی به ویژه هرمزگان ادامه خواهد داشت.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رشد ۱۱ درصدی صید ماهیان استخوانی در دریای خزر

س دی 7 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از وزارت جهاد کشاورزی، «مختار آخوندی» با بیان اینکه  از این میزان صید ماهیان استخوانی ۴۱ درصد سهم استان گیلان، ۵۱ درصد سهم استان مازندران و هشت درصد سهم استان گلستان بوده است، افزود: طی این مدت در استان گیلان ۶۰۰ تن، استان […]

همچنین بخوانید: