بازدید رییس جمهور از بخش‌های مختلف بندر شهید رجایی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



رییس جمهور کشورمان در چهاردهمین سفر استانی خود با حضور در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی از بخش‌های مختلف این بندر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در چهاردهمین دور از سفرهای استانی خود به استان ساحلی هرمزگان سفر کرد و در جریان فعالیت بزرگترین بندر تجاری کشور و فرآیند تخليه و بارگیری انواع کالاهای به ویژه کالاهای استراتژیک و اساسی قرار کرفت.

رییس جمهور  با حضور در مرکز کنترل ترافیک دریایی و مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بندر شهید رجایی، ضمن گفت و گو  با پرسنل مراکز مذکور از خدمات شبانه روزی آنها قدردانی و بر ارتقاء امکانات پیشرفته در حوزه خدمات جستجو و نجات دریایی و ایمنی در آبهای بین‌المللی و حاکمیتی تاکید کرد.

علیرضا محمدی کرجی ران؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز در این بازدید گزارشی از خدمات قابل ارائه به کشتی‎های متردد در خلیج فارس، دریای عمان و آبهای بین‌المللی پرداخت و به الزامات و کنوانسیون‌های ابلاغی از سوی سازمان جهانی دریانوردی که این اداره کل ملزم به رعایت آن است، اشاره کرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

 ماهیگیران گلستانی ۱۲۶ تن ماهی صید کردند

پ دی 23 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه محسن یحیایی روز جمعه  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: آنان چهار و ۳۳۰ کیلوگرم ماهی سفید، ۱۱۰ هزار و ۱۶۱ کیلوگرم ماهی کفال، ۱۰ هزار و ۱۹۷ کیلوگرم ماهی کپور و هزار و۳۰۹ کیلوگرم سایر گونه های ماهیان استخوانی در ۲ منطقه گمیشان و میانکاله صید کردند. […]

همچنین بخوانید: