نواخته شدن بوق کشتی ها در بنادر کشور به مناسبت سالروز ورود امام (ره) و آغاز دهه فجر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



به مناسبت سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به وطن و آغاز دهه فجر، بوق کشتی ها و شناورهای مستقر در اسکله های بنادر و جزایر کشور به صدا در آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، ساعت 9:33 صبح دوازدهم بهمن ماه ، همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی ،سوت کشتی ها و شناورهای مستقر دراسکله های بنادر شمال و جنوب کشور به صدا در آمد.

خودروها و موتور سیکلت های یگان گارد و انتظامات وخودروهای گشت های ایمنی بنادر نیز ضمن به صدا در آوردن آژیرهایشان،  به رژه در محوطه بنادر پرداخته و این مناسبت تاریخی را گرامی داشتند.

اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و به صدا در آمدن سوت کشتی ها که همه ساله به میمنت ورود بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی صورت می گیرد، نمادی از فریاد عدالتخواهی وجشن و سرور ملت قهرمان وفجرآفرین ایران اسلامی است که پس از سالها مبارزه و پایداری توانست کاخ استبداد رژیم پهلوی را فرو بریزد و  طعم استقلال و آزادی را بچشد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نواخته شدن بوق کشتی ها در بنادر کشور به مناسبت آغاز دهه فجر

س بهمن 12 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، ساعت ۹:۳۳ صبح دوازدهم بهمن ماه ، همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی ،سوت کشتی ها و شناورهای مستقر در اسکله های بنادر شمال و جنوب کشور به صدا در آمد. خودروها و موتور سیکلت‌های یگان گارد و […]

همچنین بخوانید: