بهره‌برداری از 14 طرح دریایی و بندری هرمزگان در ایام دهه فجر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، 14 طرح دریایی و بندری با اعتباری بالغ بر 390 میلیارد و 535 میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علیرضا محمدی کرجی‌ران درباره جزییات طرح‌های آماده بهره‌برداری در دهه فجر، اظهار داشت: ۱۴طرح بندری و دریایی هرمزگان با اعتباری بالغ بر 390 میلیارد و  535 میلیون تومان با احتساب یک پروژه دیگر به میزان 850 هزار یورو به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: احداث تاسیسات مخازن نگهداری مواد زائد نفتی، احداث مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی، احداث اسکله تجاری بندر چند منظوره سیریک و ساخت و ساخت و به آب اندازی شناور طنابگیر همیار 4 از شاخص‌ترین طرح‌های قابل بهره‌برداری اداره کل بنادر هرمزگان است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: ساخت و به آب اندازی شناور طنابگیر همیار 4 از دیگر طرح‌های مهم قابل آماده افتتاح است. 

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی اضافه کرد: احداث ایستگاه آتش نشانی بندر شهید حقانی، تعمیرات اساسی فاز یک اسکله بندرلنگه و ساخت و بهره‌برداری از اسکله فلزی شناور بخش دیگری از طرح‌های بندری و دریایی قابل افتتاح است.

وی با بیان اینکه عمده منابع مالی این طرح‌ها از محل اعتبارات داخلی سازمان بنادر و بخشی دیگر از محل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تامین شده است، اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح ها، برای 395 نفر در زمان  بهره‌برداری اشتغال ایجاد می‌شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اعلام آمادگی کامل سازمان بنادر برای اجرای دستور رئیس جمهور/ بهره گیری از ظرفیت کمیته‌های ساماندهی و مدیریت سواحل برای آزادسازی در کوتاه‌ترین زمان

چ بهمن 13 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی از اعلام آمادگی این سازمان در اجرای دستور رئیس جمهور برای آزادسازی حریم سواحل کشور خبر داد و گفت: با فعالیت اثرگذار و منظم کمیته‌های ساماندهی و مدیریت سواحل و هماهنگی نهادهای ذی‌ربط، شاهد […]
محمدرضا اله یار، معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی، سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: