به آب اندازی همزمان چهار فروند شناور ناجی و تجسس دریایی در بندر شهید رجایی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



عملیات به آب اندازی و از آب گیری(داکینگ و آنداکینگ) همزمان چهار فروند شناورهای تجسس و ناجی و راهنمابر هادی انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، شناور تجسس و نجات ناجی ۳ بعد از اتمام تعمیرات اساسی به دست متخصصان داخلی از جمله بدنه زیر آبی، بهینه سازی سیستم رانش واتر جت و دریافت تاییدیه گواهینامه‌های ایمنی موسسه رده بندی،  همزمان با دهه فجر به چرخه فعالیت بازگشت. ماموریت اصلی این شناور تندرو نجات افراد مصدوم و سانحه دیده در دریا است.

شناور راهنمابر هادی۲ که ماموریت آن انتقال راهنما به کشتی های ورودی جهت حفظ پهلوگیری ایمن به اسکله ها است، نیز  پس از اتمام تعمیرات زیر آبی و اساسی و دریافت تاییدیه کارشناسان موسسه رده بندی به آب اندازی شد.

آبگیری شناور راهنمابر هادی۴ از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر عملیات از آب گیری برای خزه تراشی و رنگ آمیزی بدنه زیر آبی شناور تجسس و نجات ناجی ۱۹ با ۲۰ متر طول، 4 متر عرض و یک متر آبخور  به جهت حفظ سرعت شناور در ایام تعطیلات پیش رو برای امداد رسانی سریع به شناورهای مضطر در دریا، آغاز شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کاهش شاخص‌های قابل اعتماد و اطمینان در صنعت حمل ونقل دریایی

چ بهمن 20 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش گروه  بین‌الملل مرین‌پرس؛ “آلن مورفی” تحلیلگر ارشد دریایی و مدیر اجرایی Sea-Intelligence با ارائه تحلیلی در سایت لویدز‌لیست به رصد اطمینان و اعتماد  ذی‌نفعان دریایی به نرخ ها، وضعیت حاکم بر حمل‌ونقل دریایی و در رأس آن حمل‌ونقل کانتینری پرداخته و یاد‌آور شده است […]

همچنین بخوانید: