کاهش رسوب کالاهای اساسی در بندر امام(ره) با تسهیل و تسریع در فرآیند خروج کالاها

زمان مطالعه: 1 دقیقه



به دنبال تسهیل و تسریع در فرآیند ترخیص و بارگیری کالاهای اساسی در 11 ماهه سال جاری در بندرامام(ره) رسوب کالای اساسی در انبارهای این مجتمع بندری به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و‌ دریانوردی، عادل دریس؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان خاطرنشان کرد: با بهبود فرآیندهای بارگیری و خروج کالاهای اساسی  شاهد کاهش قابل ملاحظه‌ای در مدت ماندگاری انواع کالای اساسی در مجتمع بندری امام هستیم.

 

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) بهره‌گیری از ظرفیت‌های حمل و نقل ریلی، اصلاح فرآیندهای ترخیص و صدور مجوزهای لازم و به کارگیری حداکثر توان تجهیزاتی در عملیات تخلیه و بارگیری از اهم عواملی برشمرد که موجب تسریع در فرآیند خروج کالاهای اساسی شده است. 

 

بندر امام خمینی(ره) با تخلیه و بارگیری بیش از 70 درصد از کالاهای اساسی به عنوان هاب غلات کشور  نقش بسزایی در زنجیره‌ تأمین کالا کشور ایفا می‌کند.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

یک و نیم میلیون دلار خاویار از فارس صادر شد

س اسفند 3 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه بنا به اعلام سازمان جهاد کشاورزی فارس به نقل از علی فلاحی،خاویار تولید شده در این استان و گوشت خاویار به کشورهای حاشیه خلیج فارس، کشورهای اروپایی و به روسیه صادر شد. وی ادامه داد:فارس رتبه اول تولید خاویار و گوشت ماهیان خاویاری در بین استان […]

همچنین بخوانید: