رئیس جمهور از بندر امیرآباد بازدید کرد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



آیت‌الله رئیسی در هفدهمین سفر استانی خود با سفر به مازندران ، با حضور در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد از اسکله رو – رو ریلی و بخش‌های مختلف این بندر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی؛ رئیس‌جمهور در بازدید از بزرگترین بندر اقتصادی شمال کشور با بیان اینکه هر گونه موانع برای توسعه بندر و استقرار صنایع می بایست بر طرف شود بر زمینه‌های استقرار صنایع دیگر نیز، در بندرامیرآباد تأکید کرد.

 

محمدعلی اصل سعیدی پور؛  مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد نیز در این بازدید گزارشی از خدمات و عملکرد بندرامیرآباد در سال جاری ارائه کرد و ضمن تشریح روند تکمیل اسکله رو – رو ریلی به تبیین توانمندی های سرمایه گذاری در این بندر و چالش های موجود در این حوزه پرداخت.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ظرفیت‌های تولیدی و صادراتی بندر امیرآباد باید توسعه یابد/ تاکید رئیس جمهور بر سرمایه گذاری برای توسعه زیرساخت‌های تجارت خارجی با همسایگان

ج اسفند 20 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه رئیس جمهور با اشاره به اهمیت و موقعیت منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد بر ضرورت توجه به توسعه ظرفیت‌های تولیدی و صادراتی این بندر تاکید کرد و گفت: ظرفیت‌های تولیدی و صادراتی بندر امیرآباد باید توسعه پیدا کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان […]
رئیس جمهور، سازمان بنادر و دریانوردی، بندرامیرآباد

همچنین بخوانید: