بارگیری نگله ۲۴۳ تنی صادراتی از بندر شهید رجایی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



در روزهای پایانی سال، نگله‌ای کاپوتاژی با وزن مجموع 243 تن با هدف صادرات به یکی از کشورهای همسایه در اسکله 9 منطقه وی‍ژه اقتصادی بندر شهید رجایی بارگیری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، نگله‌ای کاپوتاژی یک دستگاه تاور (برج تقطیر) با وزن 243  تن در راستای حمایت از تولیدات داخلی، بارگیری شد؛ این نگله از بندر شهید رجایی به مقصد بندر خرمشهر منتقل و از آنجا به یکی از کشورهای همسایه صادر می شود.

این نگله متعلق به بخش خصوصی است که با رعایت کامل کارگوپلن (نقشه چیدمان کالا در زمان تخلیه و بارگیری) به صورت استاندارد و کاملا ایمن در مدت زمان حدود یک ساعت بر روی یک بارج بارگیری شده است.

در راستای تامین تجهیزات استراتژیک داخلی نیز یک محموله نگله 574 تنی دیگر نیمه اول فروردین امسال به وسیله تجهیزات ویژه در بندر شهید رجایی تخلیه و وارد کشور خواهد شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آتش سوزی یک فروند یدک کش در دهانه خور گناوه مهار شد

چ اسفند 25 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه داود بهادری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: بمحض اطلاع از این حادثه که نزدیکی خور گناوه در روز جاری رخ داده بود ، هماهنگی لازم برای امداد رسانی و اطفای حریق صورت گرفت و از دیگر نقاط استان درخواست کمک شد. […]

همچنین بخوانید: