نظارت دقیق بر رعایت مسائل ایمنی در سفرهای دریایی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در بازدید از بنادر جنوبی استان بوشهر تاکید کرد در رعایت مسائل ایمنی گردشگران و مسافران دریایی و لزوم نظارت دقیق بر عملکرد ارائه کنندگان خدمات تفریحی گردشگری دریایی هیچ اغماضی صورت نپذیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علی اکبر صفایی در سفر نظارتی خود از وضعیت مسائل ایمنی دریایی، تردد شناورهای مسافربری، اسکله‌های مسافری، تجهیزات امداد و نجات شناورها و همچنین رعایت دستور العمل‌های ابلاغ شده از سوی سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه ایمنی گردشگری دریایی بنادر جنوبی استان بوشهر بازدید کرد.

صفایی همچنین از محل های استقرار شناورها تفریحی، اعم از موتور لنج ها، جایگاه قایق ها و همچنین جایگاه ارائه خدمات جت اسکی ، بازدید کرد.

معاون وزیر راه تاکید کرد: با توجه به نقش و جایگاه حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی و با توجه به مجوز های فعالیت اعطاء شده، نظارت دقیقی بر عملکرد ارائه کنندگان خدمات تفریحی گردشگری دریایی، خصوصا پوشیدن جلیقه نجات بطور مستمر صورت پذیرد و در خصوص رعایت مسائل ایمنی دریایی در حوزه گردشگری و مسافری هیچ گونه اغماضی صورت نپذیرد. 

 در این بازدید علی نازی معاون امور دریایی، عباس نژاد مشاور مدیرعامل و رئیس ستاد سفرهای دریایی نوروز سازمان بنادر، محمد شکیبی نسب، سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، معاونین و تعدادی از روسای ادارات دریایی اداره کل نیز حضور داشتند.

 

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سازمان بنادر با توان کارشناسی و حاکمیتی خود در توسعه همه جانبه بندر پارسیان در کنار ایمیدرو است/ پشتیبانی از بندر پارسیان در توسعه و رونق معیشت مردم منطقه موثر خواهد بود

ی اسفند 29 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه معاون وزیر راه و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: طرح احداث بندر پارسیان بعنوان بخشی از الزامات و راه اندازی طرح ویژه انرژی بر پارسیان احداث شده و سازمان بنادر تمامی توان کارشناسی و حاکمیتی خود را برای پشتیبانی از این بندر […]
سازمان بنادر با توان کارشناسی و حاکمیتی خود در توسعه همه جانبه بندر پارسیان در کنار ایمیدرو است/ پشتیبانی از بندر پارسیان در توسعه و رونق معیشت مردم منطقه موثر خواهد بود

همچنین بخوانید: