برگزاری مانور مشترک عملیاتی امداد و نجات و اطفا حریق در بندر بوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این باره گفت: مانور مذکور در محوطه مخازن دپوی مشتقات نفتی با رویکرد ارتقاء سطح توان عملیاتی نیروهای آتش نشانی به هنگام بروز حریق و حوادث احتمالی برگزار شد.

 

محمد شکیبی‌نسب بیان کرد: در این مانور آتش نشانان با بهره گیری از امکانات و تجهیزات عملیات اطفاء حریق جامدات و مایعات و مقابله با آلودگی را با موفقیت به اجرا در آوردند.

 

شکیبی نسب هدف از برگزاری این مانور مشترک را ایجاد همکاری و هماهنگی منسجم تیمی بین گروه های مختلف عملیات بندر و همچنین ارزیابی کارکنان این محوطه در مواجهه با حادثه و مشخص شدن نواقص و رفع آن ها عنوان کرد.

 

به گفته وی؛ آتش نشانان با انجام موفقیت آمیز مراحل مختلف سناریوی طراحی شده، مانور را در زمان مقرر به پایان رساندند.

 

گفتنی است در این مانور واحد‌های یگان حفاظت، HSE، امور بندری و دفتر اسکله، برق و تاسیسات و روابط عمومی با اداره ایمنی و آتش نشانی اداره کل مشارکت داشتند.

 

پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری رزمایش ترکیبی پدافند غیرعامل در بندر شهید رجایی

چ آبان 10 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، رزمایش ترکیبی پدافند غیرعامل و مدیریت شرایط اضطراری با مشارکت صنایع غرب و با هدف ارزیابی توان تجهیزاتی، ارتباطی و نیروی انسانی موجود در هنگام مواجهه با سوانح و شرایط اضطرار در مجتمع بندری شهید رجایی برگزار شد.     […]
برگزاری رزمایش ترکیبی پدافند غیرعامل در بندر شهید رجایی

همچنین بخوانید: