خط مسافری دریایی بندر خرمشهر به کویت برقرار شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



خط مسافری دریایی بندر خرمشهر به کویت دوباره برقرار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، نوراله اسعدی؛ مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: فعالیت خط مسافری دریایی بندر خرمشهر به کویت که پیش از شیوع ویروس کرونا به صورت مستمر و هفتگی  انجام می شد پس از دو سال وقفه مجددا آغاز شد.

وی اظهار داشت: براساس توافقات و برنامه ریزی های صورت گرفته بین بندر خرمشهر و کویت این سفر دریایی بوسیله کشتی مسافری برلیان به صورت منظم و هفتگی ( روزهای شنبه و چهارشنبه خروج به مقصد کویت و روزهای یکشنبه و پنج شنبه ورود به بندر خرمشهر) انجام می شود.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر افزود: لازمه سفر انجام سه مرحله واکسیناسیون و همراه داشتن پاسخ منفی تست PCR است و همچنین مسافران باید در طول سفر تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

 اسعدی عنوان کرد: پایانه مسافری دریایی خلیج‌فارس در خرمشهر به عنوان یکی از بزرگترین و مدرن‌ترین پایانه‌های دریایی کشور و منطقه، با مساحت ۶ هزار مترمربع دارای ۲ پست اسکله و ظرفیت جابجایی روزانه یک هزار و ۲۰۰ نفر، را دارد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توقیف کشتی خارجی حامل ۲۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق

ش فروردین 20 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضائی، نیروهای ناوتیپ ذوالفقار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شناسایی یک فروند کشتی خارجی حامل سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس، نسبت به توقیف آن اقدام نمودند. مجتبی قهرمانی […]

همچنین بخوانید: