دیدار مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی با هیئت علمی دانشکده مهندسی دریا دانشگاه امیرکبیر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی و هیئت همراه ضمن بازدید از دانشکده مهندسی دریا در دانشگاه امیرکبیر، با چند تن از هیئت علمی این دانشکده دیدار و گفت ‌و گو کرد.

به گزارش مرین‌پرس، عبدالمجید رضوانی مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی و هیئت همراه عصر روز سه ‌شنبه 23 فروردین ماه، ضمن بازدید از دانشکده مهندسی دریا، دانشگاه امیر کبیر، نشستی با چند تن از هیات علمی این دانشکده به سرپرستی دکتر حمید زراعتگر برگزار نمودند. 

عبدالمجید رضوانی در این جلسه، اظهار داشت: ارتباط علم و صنعت جزو اولویت ‌های صندوق بوده و همواره سعی شده که ارتباط با مراکز علمی کشور سرلوحه کارها باشد، بنابراین صندوق توسعه صنایع دریایی همیشه مراکز علمی را در کنار خود داشته و از برنامه ‌های مشترک با آنها استقبال کرده و امیدوار است در آینده کارهای مشترک بیشتری با این مراکز داشته باشد.

حمید زارعتگر عضو هیئت‌ علمی این دانشکده نیز، اظهار داشت: با توجه به وجود بیش از سه هزار کیلومتر مرز دریایی، ایران پتانسیل خوبی برای گردشگری دریایی داشته و این صنعت حلقه مفقوده صنایع دریایی کشور است که ارتقای آن کمک شایانی به پیشبرد صنایع دریایی خواهد کرد.

وی عنوان کرد: برای اعتلای هرچه بیشتر کشور باید این‌گونه ارتباطات بیش ‌از پیش برقرار شود و دانشکده مهندسی دریا آماده هرگونه همکاری با این صندوق و سایر مراکز صنعتی دریایی کشور است.

گفتنی است، این بازدید و دیدار با توجه به اهمیت ارتباط صنعت و دانشگاه و گفت‌ و گو در خصوص پایش چند پروژه تحقیقاتی در ارتباط با صنعت گردشگری و تأثیر آن بر صنایع دریایی در استان مازندران که قابل‌ تعمیم به دیگر استان‌ های ساحلی نیز هست و با همکاری دانشکده مهندسی دریا در دستور کار قرار دارد؛ انجام شد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کاهش چشمگیر حمل و نقل بین المللی کالاها در بندرهای روسیه

پ فروردین 25 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس  بزرگ ترین خطوط کشتیرانی کانتینری جهان شامل مرسک دانمارک، سی ام ای سی جی ام فرانسه و ام اس سی سوئیس در پی اعمال تحریم های گسترده غرب پس از آغاز جنگ اوکراین در ۲۴ فوریه (۵ اسفند ماه)، تردد کشتی هایشان را از و […]

همچنین بخوانید: