احداث دیوار پیش ساخته بتنی در بندرگاه هرمز

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیربنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از احداث یک‌هزار و 200 متر دیوار پیش ساخته بتنی در بندرگاه هرمز خبر داد و گفت: با تخریب دیوارهای فرسوده و قدیمی ضمن افزایش ضریب امنیت، صیانت از اراضی تحت مالکیت این بندر نیز افزایش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حمیدرضا محمدحسینی تختی با اشاره به لزوم حراست هرچه بهتر از حقوق مسافران و گردشگران، افزود: ساخت 900 متر دیوار بتنی از نوع پیش ساخته و 300 متر بازسازی حریم اراضی از جمله عملیات نوسازی و بازسازی دیوارهای پیرامونی بندرگاه هرمز از آذر ماه سال گذشته آغاز شده و با طی کردن40 درصد از احداث این پروژه، جلوتر از برنامه زمان‌بندی در حال اجرا است.  

وی ادامه داد: به منظور زیبایی هرچه بهتر و افزایش طول عمر رنگ این دیوارها، از طیف های رنگی جزیره هرمز که از کیفیت و دوام بالایی برخوردار بوده استفاده شده است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان بیان کرد: این طرح با اعتباری افزون بر 66 هزار میلیارد ریال با همکاری بخش خصوصی مراحل تکمیل خود را طی می‌کند؛ براساس پیش بینی‌ها، این طرح تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد.

بندر چندمنظوره هرمز به دلیل موقعیت جغرافیایی آن و مجاورت با تنگه هرمز از نظر راهبردی و بازرگانی دارای اهمیت خاصی است.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ساخت و صادرات یک فروند شناور گردشگری در قشم به کشور قطر

ش فروردین 27 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به منظور فعالیت در امر گردشگری جام جهانی 2022 صورت گرفت؛ معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از ساخت سه فروند شناور تفریحی به دست صنعتگران داخلی در یکی از شرکت ‌های شناور سازی جزیره قشم به منظور فعالیت در جام جهانی 2022 […]

همچنین بخوانید: