افزایش ۴۷ درصدی عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بندر خرمشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بندر خرمشهر در فروردین ماه سال جاری 47 درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، با توجه به فعالیت بی وقفه بندر خرمشهر در تمام حوزه های عملکردی شاهد ترافیک و افزایش چشمگیر تخلیه و بارگیری کالا هستیم به گونه ای که در فروردین ماه سال جاری بندر خرمشهر رشد 69درصدی عملیات تخلیه کالای کانتینری از لحاظ وزنی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را تجربه کرده است.

در مدت یاد شده تردد شناورهای کانتینری بالای هزار و زیر هزار تن نسبت به سال قبل رشد 6 درصدی را نشان می دهد؛ همچنین بیش از 70 فروند شناور غیر کانتینری بالای هزار و زیر هزار تن طی فروردین ماه سال جاری به بندر خرمشهر تردد داشته است.

بندرخرمشهر با برخورداری از۲۰ پست اسکله، ۲۳۰ هکتار وسعت و با استفاده از پتانسیل منطقه تجاری صنعتی آزاد اروند و بهره مندی از مزایا و معافیت های منحصر به فرد در منطقه، آمادگی لازم برای ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران و خطوط مختلف کشتیرانی را دارد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۱۲ فروند کشتی کالا‌های اساسی در بندر شهید رجایی پهلودهی شد

س اردیبهشت 20 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، علی‌رضا محمدی کرجی‌ران روز سه‌شنبه در تشریح آخرین وضعیت واردات کالاهای اساسی اظهار داشت: از ابتدای فروردین امسال تا نیمه اردیبهشت ماه جاری در مجموع ۱۲ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی به مجموع تناژ ۶۹۵ هزار و ۱۰۱ تُن در بندر شهید رجایی […]

همچنین بخوانید: