پتانسیل بسیار بالای ایران برای توسعه اقتصاد “دریامحور” / ضرورت ارتقای شرکت های دانش بنیان در صنایع دریایی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) با اشاره به اینکه ایران پتانسیل بسیار بالایی برای شکوفایی اقتصاد “دریامحور” دارد، گفت: باید از ظرفیت دریایی خود برای پویایی اقتصاد کشور به بهترین شکل بهره‌مند شویم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علی زارعی در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی با اشاره به ضرورت ارتقای شرکت های دانش بنیان در همه حوزه ها به ویژه صنایع دریایی اظهار داشت: اقتصاد دریامحور می تواند یکی از وجوه مهم اقتصاد کشور باشد که تا کنون آنگونه که باید و شاید به آن پرداخته نشده است.

 

وی ادامه داد: کشور ما پتانسیل بالایی در حوزه اقتصاد دریامحور دارد و خوشبختانه از مرزهای آبی و سواحل بسیار گسترده ای برخوردار هستیم.

 

حمایت از صنایع دریایی در دستورکار صدرا

 

مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) با تاکید بر اینکه می توانیم از ظرفیت دریایی کشور برای پویایی اقتصاد ایران بهره مند شویم، عنوان کرد: توانمندی بالای ایران در حوزه دریایی بر کسی پوشیده نیست و باید گام های جدی و بلندی در این راستا برداشته شود.

 

زارعی با اشاره به اینکه شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) یک شرکت دانش بنیان است و پروژه های بزرگی را در کشور اجرا کرده است، گفت: حمایت از صنایع دریایی در دستورکار ما قرار دارد و می توانیم کمک شایانی به شرکت های دانش بنیان در حوزه اقتصاد دریامحور داشته باشیم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۵۰۰ گشت مشترک تعزیرات با تمرکز بر گرانفروشی در قشم انجام شد

چ خرداد 25 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه وحید ترکاشوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این تعداد گشت مشترک از سوی این اداره و با همکاری سایر ادارات و دستگاه ها از جمله مدیریت جهاد کشاورزی، اداره صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و درمان، اصناف سازمان منطقه […]

همچنین بخوانید: