مدیرکل حقوقی سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



طی حکمی از سوی معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، سیدسعید رضوی خسروشاهی به عنوان‌ مدیرکل دفتر حقوقی این سازمان منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علی‌اکبر صفایی در این حکم بر ” تعامل مناسب با واحدهای سازمانی در ستاد و بنادر و اهتمام در رعایت قوانین و مقررات”؛ ” برنامه‌ریزی و اقدام در زمینه تهیه، اصلاح و بروزرسانی قوانین و مقررات مورد نیاز سازمان” و ” اهتمام در افزایش و ارتقای دانش و اطلاعات تخصصی کارکنان دفتر حقوقی و ادرات حقوقی بنادر” تاکید کرد‌.

بر اساس این گزارش، در احکام انتصاب مدیرکل جدید دفتر حقوقی سازمان بنادر، مواردی چون برنامه‌ریزی منسجم به منظور مستندسازی اراضی پشتیبانی بنادر و زمین‌های جدید، به‌ویژه پسکرانه‌های بندر شهید رجایی؛ برقرای تعامل مناسب با نهادهای دولتی، عمومی و اشخاص و انجمن‌های غیردولتی مرتبط با فعالیت‌های بندری و دریایی و کشتیرانی تجاری و به‌کارگیری همکاران متخصص، متعهد و کارآمد برای حصول به اهداف تعیین شده نیز مورد تاکید قرار گرفت.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بندر خرمشهر

چ تیر 15 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه معاون وزیر راه و شهرسازی و‌ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بندر خرمشهر و پروژه های توسعه این بندر بازدید کرد. بازدید از ساختمان مرجع دریایی، محوطه‌های پسکرانه، پروژه‌های گیت‌های ورودی، اسکله‌های چهار پست و شرکت تاسیسات دریایی از دیگر بازدیدهای صفایی […]
بازدید، علی اکبر صفایی،مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی،بندر خرمشهر

همچنین بخوانید: