تاکید دولت سیزدهم بر اقتصاد دریامحور/ بازنگری در روند سرمایه گذاری با هدف توسعه و تسهیل فعالیت سرمایه گذاران

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه تاکید دولت سیزدهم بر اقتصاد دریامحور است، گفت:فرآیند و ضوابط اجرایی سرمایه گذاری در بنادر با هدف توسعه و تسهیل فعالیت سرمایه گذاران مورد بازنگری قرار گرفته و در ایام آتی اجرایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حسین یداللهی در حاشیه بازدید از بنادر انزلی و آستارا با اشاره به تلاش های صورت گرفته سازمان بنادر و دریانوردی جهت هدایت سرمایه گذاران به بخش اقتصاد دریامحور، اظهارداشت: دولت سیزدهم تدابیر لازم برای توسعه ترانزیت با بهره گیری از سرمایه گذاری های بخش خصوصی در بنادر به عنوان یکی از اهرم های مهم توسعه اقتصادی اتخاذ کرده است.

مدیرکل اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه این سازمان نشست هایی را بصورت مستقیم با دست اندرکاران و سرمایه گذاران داشته است، تصریح کرد: سازمان بنادر و دریانوردی به دنبال حل موانع پیش روی شرکت های فعال حوزه دریایی و بندری و سرمایه گذاران است.

وی با اشاره به برنامه ها و سیاست های سرمایه گذاری سازمان بنادر، اذعان داشت: با برگزاری بیش از ۲ هزار نفر ساعت جلسه فرآیند و ضوابط اجرایی سرمایه گذاری در بنادر را با هدف توسعه و تسهیل سرمایه گذاری دریامحور مورد بازنگری قرار دادیم و در ایام آتی شاهد اجرای آن خواهیم بود.

گفتنی است، مدیر کل اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه از بنادر انزلی و آستارا بازدید و با سرمایه گذاران این بنادر برای رفع موانع و تسهیل در سرمایه گذاری گفت و گو کرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مکانیزه شدن مزارع پرورش ماهی در کهگیلویه و بویراحمد ضرورت دارد

چ تیر 15 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه حمزه جانبازی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ۹۵ درصد از ظرفیت های آبزی پروری در مناطق سردسیری استان تکمیل شده گفت: مکانیزه کردن مزارع پرورش ماهی یکی از راهکارهای توسعه صنعت شیلات در مناطق سردسیری  استان بشمار می […]

همچنین بخوانید: