سازمان بنادر و دریانوردی پیشرو در حوزه مهندسی ارزش

زمان مطالعه: 1 دقیقه



در نشست هم اندیشی برنامه ها و راهکارهای پیاده سازی مهندسی ارزش، سازمان بنادر به عنوان یک سازمان پیشرو و برتر در حوزه مهندسی ارزش در مجموعه در وزارت راه و شهرسازی معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرکل مهندسی سواحل و دبیرکمیته مهندسی ارزش سازمان بنادر و دریانوردی در نشست هم اندیشی برنامه ها و راهکارهای پیاده سازی مهندسی ارزش، با اشاره به سوابق فعالیت ها و اقدامات این سازمان در حوزه تکنیک ارزش از جمله انجام بیش از 15 مطالعه برنامه ریزی ارزش و مهندسی ارزش از سال 1391 تاکنون، از ارتقای قابل ملاحظه شاخص ارزش و صرفه جویی متوسط 30 درصد در پروژه ها خبر داد.

حمید خلیلی با اشاره به پیشرو بودن سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه مهندسی ارزش در وزارت راه و شهرسازی گفت:  این سازمان آمادگی دارد در راستای پیاده سازی و استقرار تکنیک ارزش در سایر دستگاه ها، نسبت به همکاری با آنها اقدام کند.

شایان ذکر است، تکنیک ارزش (برنامه ریزی، مهندسی، مدیریت و تحلیل ارزش) تلاش تیمی سازمان یافته است که با هدف بررسی و تحلیل فعالیت های پروژه در مراحل طراحی، اجرا، بهره برداری و نگهداری انجام می شود. این امر با استفاده از هم افزایی تجارب، ابتکارات و فعالیت های متخصصان در جهت تحلیل کارکرد سیستم ها، عوامل، تجهیزات و تاسیسات به منظور دستیابی به کارکرد پیش بینی شده با کمترین هزینه و با حفظ و یا ارتقایدکیفیت و در حداقل زمان صورت می پذیرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افزایش صادرات از بنادر گیلان به اوراسیا با توسعه ترمینال کانتینری و یخچالی

س تیر 21 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: با توسعه ترمینال کانتینری و یخچالی در بنادر گیلان به خصوص انزلی می توان صادرات محصولات کشاورزی به کشورهای عضو اوراسیا را افزایش داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حسین یونسی با اشاره […]
حسین یونسی ، مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان،ترمینال کانتینری و یخچالی،سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: