برگزاری جشن تحکیم خانواده و تقدیر از همکاران سازمان بنادر و دریانوردی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



در ایام خجسته ماه ذی‌الحجه و در آستانه عید سعید غدیر خم، مراسم جشن تحکیم خانواده و تقدیر از همکاران مزدوج سازمان بنادر و دریانوردی با حضور حسن بیک محمدلو؛ عضو هیات عامل و معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع این سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، این مراسم در راستای اجرای سیاست‌های کلی جمعیت و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برگزار شد و از کارکنانی که طی ۲ ساله گذشته ازدواج کرده یا دارای فرزند شده‌اند با اهدای هدیه و لوح سپاس تقدیر شد.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی در این مراسم، ازدواج را سنت حسنه پیامبر اسلام (ص) و آغاز تحولی جدید در زندگی فردی و اجتماعی دانست و همکاران را به پیروی از شیوه زندگی ائمه اطهار توصیه کرد.

بیک محمدلو با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری نسبت به امر به ازدواج و فرزندآوری، فرزندان را نعمت الهی نزد والدین توصیف کرد و از زوج‌های جوان حاضر در این مراسم خواست قدر این نعمت‌های الهی را بدانند و در زندگی مشترک نیز با هم تفاهم، همدلی و همکاری داشته باشند.

وی افزود: کارکنانی که تشکیل خانواده می‌دهند بی شک کارایی بیشتری برای انجام خدمت دارند و با مسئولیت‌پذیری، تعهد و تعادل در زندگی شخصی و کاری بهتر می‌توانند اهداف سازمان را تحقق بخشند.

همچنین در این مراسم خانم اسماعیل‌پور؛ مدیرکل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بنادر و دریانوردی، نیز گزارشی از روند اجرای قانون جمعیت و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این سازمان ارائه کرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رشد جهشی عملیات ترانزیت کشتیرانی دریای خزر در سال ۱۴۰۰

چ تیر 22 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه  به گزارش مرین‌پرس؛ کاپیتان داوود تفتی که طی گزارش عملکرد سال ۱۴۰۰ کشتیرانی دریای خزر در مجمع عمومی عادی سالیانه این کشتیرانی در روز چهارشنبه ۲۲ تیرماه جاری، سخن می‌گفت با بیان اینکه دایره فعالیت کشتیرانی دریای خزر از این دریا فراتر رفته و به دریا‌های […]

همچنین بخوانید: