برپایی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در همدان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش سرحدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نمایشگاه‌ها از چهارم مرداد تا هفتم مردادماه در محل جدید نمایشگاه بین المللی همدان در حال برگزاری است، گفت: این نمایشگاه در مساحتی برابر ۶ هزار مترمربع برگزار شده است.

وی یادآور شد: در این نمایشگاه، بالغ بر ۱۲۰ شرکت حضور دارند که همدان نیز با ۲۵ شرکت در این دوره از نمایشگاه تخصصی کشاورزی حضوری پررنگ داشته است.

نماینده سازمان جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه از ۱۲۰ شرکت حضور یافته در این نمایشگاه ۲۵ شرکت به استان‌همدان ،۴۱ شرکت خراسان رضوی، ۳۴ شرکت تهران، ۱۱ شرکت اصفهان، دو مورد قم، دو شرکت چهارمحال و بختیاری، یک شرکت یزد، سه شرکت مازندران و دو شرکت به استان کردستان اختصاص دارد، خاطرنشان کرد: در مجموع بالغ بر ۱۲۰ غرفه در نمایشگاه بین المللی تخصصی کشاورزی استان همدان برپا شده است.

سرحدی در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: از این تعداد غرفه‌ها بیشترین غرفه به تعداد ۷۵ غرفه به ماشین آلات کشاورزی اختصاص داشته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: علاوه بر ۷۵ غرفه ماشین آلات کشاورزی، ۱۰ غرفه نیز برای نهاده‌های کشاورزی ،۸ غرفه دام و طیور، ۱۵ غرفه آبیاری نوین و ۱۲ غرفه برای شرکت‌های گلخانه‌ای در این نمایشگاه برپا است.

نماینده سازمان جهادکشاورزی استان همدان اضافه کرد: شرکت‌های دانش بنیان نیز در بین شرکت کنندگان این دوره از نمایشگاه دیده می‌شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گام های سازمان بنادر برای تحقق ترانزیت 10 میلیون بین ایران و روسیه

س مرداد 4 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: در یک ماه گذشته، مذاکرات متعددی با تجار و فعالان اقتصادی داشتیم و روزانه حداقل با 2 الی 3 تاجر برای حمل بار از بنادر گیلان مذاکره داریم و سفارشات افزایش پیدا کرده‌ است. به گزارش تین نیوز […]

همچنین بخوانید: