نوزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، ماشین آلات، نهاده‌ها در همدان گشایش یافت

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش بامداد چهارشنبه خبرنگار ایرنا، نماینده سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با حضور ۱۲۰ شرکت از سراسر کشور و ۲۵ شرکت استانی تجهیزات مختلف بخش های کشاورزی را به نمایش گذاشته است.

داریوش سرحدی افزود: از ۱۲۰ شرکت کننده در این نمایشگاه ۲۵ شرکت به استان‌همدان ،۴۱ شرکت خراسان رضوی، ۳۴ شرکت تهران، ۱۱ شرکت اصفهان، ۲ شرکت از قم ، ۲شرکت از چهارمحال و بختیاری، یک شرکت یزد،سه شرکت مازندران و دو شرکت به استان کردستان اختصاص دارد.

وی همچنین با اشاره به برپایی ۱۲۰ غرفه در نمایشگاه بین المللی تخصصی کشاورزی استان، تصریح کرد: از این تعداد غرفه‌ها بیشترین غرفه به تعداد ۷۵ غرفه به ماشین آلات کشاورزی اختصاص داشته است.

سرحدی یادآورشد: علاوه بر ۷۵ غرفه ماشین آلات کشاورزی، ۱۰ غرفه نیز برای نهاده‌های کشاورزی، هشت غرفه دام و طیور، ۱۵ غرفه آبیاری نوین و ۱۲ غرفه برای شرکت‌های گلخانه‌ای در این نمایشگاه برپاست.

وی اضافه کرد: شرکت های دانش بنیان نیز در بین شرکت کنندگان این دوره از نمایشگاه دیده می‌شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بزرگترین زیر دریایی هسته‌ای جهان به روسیه بازگشت

س مرداد 4 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس به نقل از تاس، یک منبع معتبر در کشتی سازی روسیه روز چهارشنبه گفت که زیردریایی اتمی روسیه به عنوان بزرگترین زیردریایی جهان به پایگاه ناوگان شمال در سورودوینسک بازگشت. این مقام روسی همچنین افزود: در ۲۶ ژوئیه، «زیردریایی اتمی دیمیتری دونتسکوی» از دریای […]

همچنین بخوانید: