الحاق یک شناور جستجو و نجات پس از تعمیرات زیر آبی به چرخه عملیات دریانوردی هرمزگان

زمان مطالعه: 1 دقیقه



شناور جستجو و نجات ناجی ۱۲ بندر شهید رجایی بعد از اتمام تعمیرات زیرآبی سیستم رانش واتر جت و نیمه اساسی دو دستگاه موتور رانش و سیستم کنترل وارد چرخه عملیات شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادرو دریانوردی، معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان درخصوص تعمیر همزمان بدنه و سیستم رانش شناور  ناجی ۱۲ اظهارداشت: همزمان با تعمیرات بدنه و بازدیدهای کارشناسان موسسه رده بندی، یک دستگاه موتور اصلی از این شناور تعمیر نیمه اساسی و یک دستگاه موتور نیز  بدست متخصصان داخلی تعمیر اساسی و بعد از انجام آزمایشات دریایی وارد چرخه خدمات جستجو و نجات دریایی گردید.

محمدرضا پوررجبی ادامه داد: در طول تعمیرات این شناور تلاش شد از توانمندی‌های داخل کشور حداکثر بهره‌برداری صورت گیرد که استفاده از کوپلینگ انتقال قدرت بین گیربکس و سیستم واتر جت ساخت داخل یک  نمونه از این نوع توانمندی است .

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برنامه ‌ریزی دولت برای معکوس کردن مهاجرت با ایجاد شهرهای مولد در سواحل

چ مرداد 12 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه معاون اول رئیس‌جمهور گفت: تاکنون از اقتصاد دریا محور غفلت شده است، ۲۷۰۰ کیلومتر به دریا دسترسی داریم اما تاکنون برنامه های جامعی برای بهره برداری از این مزیت بزرگ برای توسعه و پیشرفت انجام نشده است. به گزارش مرین‌پرس، در جلسه‌ ای با حضور معاون […]

همچنین بخوانید: