اختصاص یدک کش جدید به بندر امام(ره)

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل تأمین و مهندسی تجهیزات سازمان بنادر و دریانوردی از اختصاص یدک کش جدید به مجتمع بندری امام خمینی(ره) بر اساس نتایج طرح آمایش تجهیزات دریایی خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، آیت اله رضا زاده در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندرامام(ره)، با اشاره به اجرای “طرح آمایش تجهیزات دریایی” خاطر نشان کرد: ۱۰ فروند یدک‌کش متعلق به سازمان بنادر و دریانوردی در داک‌یاردهای مناطق مختلف کشور در دست ساخت است که متناسب با نتایج طرح مذکور، سهم تجهیزاتی تخصیص یافته به بنادر خوزستان مشخص خواهد شد. 

مدیرکل تأمین و مهندسی تجهیزات سازمان بنادر و دریانوردی ضمن بررسی قابلیت‌ها و توانمندی‌های تجهیزاتی بندر امام خمینی(ره)، بر بهره‌گیری از قابلیت‌ها و توانمندهای شرکت‌های بومی و دانش بنیان در حوزه نگهداری و تعمیر تجهیزات تأکید کرد. 

گفتنی است مجتمع بندری امام خمینی(ره) با دارا بودن34 فروند شناور خدماتی در 4 ماه نخست سال جاری به بیش از  531  فروند کشتی متردد انواع خدمات دریایی مشتمل بر پهلودهی، جداسازی، راهنمایی و آب‌رسانی ارائه کرده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چین ۲۱ هواپیما و ۶ کشتی جنگی به نزدیکی تایوان فرستاد

پ مرداد 20 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع تایوان اعلام کرد که ارتش آزادیبخش خلق چین روز پنجشنبه ۲۱ فروند هواپیمای جنگی و ۶ کشتی رزمی را به این جزیره فرستاده است. وزارت دفاع تایوان در حساب رسمی توئیتر خود گزارش داد که […]

همچنین بخوانید: