تلاش‌های جهادی نیروهای مسلح کشور دشمن را ناکام گذاشته است

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار دوم رضا قربانی صبح یکشنبه در مراسم صبحگاه عهد سربازی به مناسبت آغاز سالروز امامت و ولایت حضرت امام زمان (عج) در پادگان تیپ یکم تکاوران دریایی امام حسین (ع) منطقه یکم نیروی دریایی ارتش برگزار شد، بیان داشت: ۱۴ قرن شیعیان انتظار می‌کشند که با ظهور حضرت، ولی عصر (عج) جهان پر از عدل و داد شود.

امیر دریادار دوم قربانی افزود: آماده سازی جامعه برای ظهور منجی عالم بشریت مفهوم انتظار است و در دورانی که قدرت‌های استکباری در جهان سلطه یافتند، وقوع انقلاب اسلامی ایران، انگیزه‌ای بزرگ برای ساخت جامعه مهدوی و تمدن نوین اسلامی است.

وی گفت: امروز دشمن به جنگ ترکیبی روی آورده است و تلاش می‌کند ملت ایران را به سمت ناامیدی سوق دهد تا از انقلاب و هدف اصلی خود دور شوند. دشمنان در چهار دهه گذشته انواع توطئه‌ها را علیه نظام اسلامی و ملت ایران اجرا کردند، اما در اجرای توطئه‌های خود ناموفق بودند.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش با اشاره به اهمیت وجود امنیت و ارتباط نزدیک آن با دفاع از مرزهای کشور تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند توان دفاعی ما را تضعیف و زمینه را برای حمله نظامی فراهم کند، اما تلاش‌های جهادی نیروهای مسلح کشور دشمن را در راه رسیدن به این هدف ناکام گذاشته است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محمدرضا الهیار مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی شد

ی مهر 17 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در حکمی محمدرضا الهیار را به سمت مشاور خود در حوزه برنامه ریزی و امور عمرانی منصوب کرد. به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علی اکبر […]

همچنین بخوانید: