امروز در بخشی از دنیا جنگ آنها جنگ علیه قرآن است

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار حمزه علی کاویانی ظهر پنجشنبه در آئین اختتامیه رزمایش قرآنی وحدت نداجا در منطقه یکم امامت بندرعباس، بیان داشت: هنر امام خمینی ره این بود که قرآن را با اندیشه جوانان پیوند زد و در برابر نظام سلطه ایستاد.

وی با بیان اینکه اهانت به قرآن کریم در نظام سلطه نشانگر قدرت قرآن است، اظهارداشت: امام خمینی ره، انقلاب را با قرآن آغاز کرد و علیرغم میل دشمنان در انقلاب پیروز شد و در جنگ نیز به مدد قرآن، ما را به پیروزی رساند.

امیر دریادار کاویانی خاطرنشان کرد: ما با دستان خالی در جنگ، بر نظام سلطه پیروز شدیم و این اوج قدرت قرآن کریم بود. ما در جنگ با معنویت، تمسک به قرآن کریم و توسل به ائمه علیهم السلام پیروز شدیم.

به گفته جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش، ناوشکن جماران با پیام قرآنی و با یاد خدای تعالی علیرغم میل دشمنان، به دریا رفت. قرآن کریم پاسخگوی همه هجمه ها است و امروز، پیاده روی با شکوه اربعین، تجلی قدرت قرآن است و زبان مشترک ما مسلمانان با قرآن است.

وی افزود: ما با همدلی و وحدت، بر نظام سلطه غلبه خواهیم کرد. حقاً در این مدت تلاش‌های زیادی در نیروی دریایی در حوزه قرآن کریم و مباحث فرهنگی صورت گرفته است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ضرورت توسعه صنعت بازیافت کشتی در کشور

پ مهر 13 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه ضرورت توسعه صنعت بازیافت کشتی در کشور میلاد پاشازاده کد خبر : 2133 ۱۴۰۲/۰۷/۱۳ باتوجه به حجم بالای کشتی های فرسوده و سپری شدن عمر مفید آنها، توسعه صنعت بازیافت کشتی در کشور به امری ضروری تبدیل شده است. منبع

همچنین بخوانید: