لغو سفر دریایی به قطر برای ایران قابل قبول نیست

زمان مطالعه: 1 دقیقه

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در روزهای پایانی و منتهی به بازی‌های جام‌جهانی طرف قطری یک طرفه بخواهد توافق نامه ها را نادیده بگیرد برای ایران قابل قبول نیست و انتظار داریم که وزارت خارجه و وزارت ورزش در این قضیه ورود پیدا کنند.
به گزارش راد، محمد رضایی کوچی با اشاره به لغو سفر دریایی به قطر، اظهار داشت: جلسات متعددی بین وزارت راه و شهرسازی ایران و مسئولان قطری قبل از جام جهانی برگزار شد تا شرایطی فراهم شود که هواداران ایرانی بتوانند به راحتی از طریق راه دریایی و هوایی به این کشور سفر کنند. وی افزود: اینکه در روزهای پایانی و منتهی به بازی‌های جام‌جهانی طرف قطری یک طرفه بخواهد توافق نامه ها را نادیده بگیرد برای ایران قابل قبول نیست و انتظار داریم که وزارت امور خارجه و وزارت ورزش در این قضیه ورود پیدا کرده تا بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سورتینگ ۴۰۰۰ تنی مرکبات از مزیت های بندر امیرآباد برای تجارت

س آبان 24 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه 3 ساعت قبل آخرین اخبار, اسلایدر, اقتصاد دریامحور, بنادر و حمل نقل دریایی مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد داشتن سورتینگ چهار هزار تنی مرکبات را از مزیت های این بندر برای افزایش مبادلات تجاری با روسیه اعلام کرد. به گزارش راد، محمدتقی انزان پور در جلسه‌ای […]
سورتینگ ۴۰۰۰ تنی مرکبات از مزیت های بندر امیرآباد برای تجارت

همچنین بخوانید:

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرین‌پرس است.