امام جمعه گناوه خواستار صدور مجوز سفرهای دریایی برای شناورها و ملوانان این بندر شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مرین‌پرس، روابط عمومی دفتر امام جمعه گناوه روز جمعه به نقل از حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در دیدار با مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور افزود:  امرار معاش مردم این دیار که از زیرساختی در حوزه‌های مختلف برخوردار نیستند و کارخانجاتی وجود ندارد که جوانان اشتغال داشته باشند، به دریا وابسته است.

وی اظهارکرد: اگرچه کارهای خوبی در چندین سال اخیر در این منطقه صورت گرفته است اما جوابگو نیست و باتوجه به وابستگی مردم به دریا، انتظار داریم که هر چه سریع تر مجوز سفرهای دریایی صادر شود.

رکنی حسینی افزود: این شهرستان در بحث زیرساخت های بندری  با وجود بیش از ۵۰۰ لنج سفاری فعال کمبودهای زیادی  دارد و گاهی اوقات حوادثی رخ می دهد که نیاز به آتشخوار دارد که اکنون در این شهرستان موجود نیست و باید از دیگر بنادر کمک گرفته شود.

 وی گفت: این شهرستان نیازمند حمایت بیشتر و از رئیس جمهور و دولت و وزیر کشور توقع است توجه خاصی به این منطقه استان بوشهر شود و ما هم با همیاری مردم به دولت کمک خواهیم کرد.

رکنی حسینی با بیان اینکه مردم و بویژه بازاریان همواره همراه نظام بوده اند، افزود: دشمن درحال تهدید مردم و بازار و درحال برنامه ریزی روی آن است نباید اجازه موج سواری به دشمنان دهیم.

امام جمعه گناوه بیان کرد: آیت الله رئیسی امید به جامعه تزریق کرده است و ما باید این امید را هرچه بیشتر نهادینه کنیم تا مردم بیشتر امیدوارتر شوند.

وی گفت: امیدواریم سفر معاون وزیر کشور مایه خیر و برکت برای شهرستان  و استان بوشهر باشد.

 معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: وزارت کشور، وزارتخانه بین بخشی و فرابخشی است و وظیفه سنگین تری برعهده دارد.

مهدی جمالی نژاد افزود: در حوزه عمرانی، پشتیبانی، هدایت و نظارت بر شهرداری و دهیاری‌ها بر عهده ما است که در این زمینه حمایت خواهیم کرد.

وی بیان کرد: هر آنچه که شهردار، دهیار و حوزه عمرانی کار کنند و زحمت بکشند  اما خود مردم پای کار نباشند خیلی از این اقدامات و خدمات ابتر می ماند.

جمالی نژاد ادامه داد: نظافت شهر ابتدایی ترین و ذاتی ترین وظیفه شهرداری است و اگر مردم  کمک و همت کنند  خیلی از مسایل و مشکلات شهری در همه عرصه ها برطرف خواهد شد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اوج گیری دوباره گرما در مناطق ساحلی خوزستان

ج خرداد 27 , 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه محمد سبزه زاری در گفتگو با مرین‌پرس افزود: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، با تقویت سامانه کم فشار جنب حارّه‌ای، وزش باد‌های گرم، دمای بالای ۴۹ درجه بالای صفر در اغلب شهر‌های ساحلی خوزستان مورد انتظار است. وی گفت: احتمال خیزش گردوخاک و  […]

همچنین بخوانید: