تخلیه و بارگیری بیش از 15 میلیون تن کالا در بنادر استان بوشهر/ رشد 15.8 درصدی صادرات و رشد 100 درصدی ترانزیت کالاهای نفتی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، محمد شکیبی نسب در تشریح این خبر اظهار کرد: در مدت یاد شده میزان تخلیه و بارگیری کالای غیرنفتی در بنادر استان بوشهر با 8.7 درصد رشد به 2 میلیون و 676 هزار و 305 تن رشد داشته است.

وی بیان کرد: در سه ماهه امسال در شاخص کالای نفتی نیز 13 میلیون و 25 هزار و 976 تن کالا در بنادر استان بوشهر تخلیه و بارگیری شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 7.8 درصد رشد نشان می‌دهد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در شاخص ترانزیت کالاهای نفتی نیز بنادر استان بوشهر با رشد 100 درصدی پنج هزار و 434 تن کالا به خارج از کشور ترانزیت داشتند.

شکیبی نسب یادآور شد: در حمل و نقل کانتینری نیز در سه ماهه امسال39 هزار و 527 تی.ای.یو کانتینر در بنادر استان بوشهر تخلیه و بارگیری شده است.

وی یادآور شد: در مدت یاد شده آمار تردد شناورهای ورودی به بنادر استان بوشهر یک هزار و 756 شناور گزارش شده که از این میزان یک هزار و 178 شناور زیر یکهزار تن و مابقی بالای یکهزار تن بوده است.

شکیبی نسب اظهار کرد: در سه ماهه امسال همچنین یک هزار و 594 شناور از بنادر استان بوشهر خارج شده که از این شمار یک هزار و 62 شناور زیر یک هزار تن و مابقی فراتر از یک هزار تن بوده است.

وی افزود: در سه ماه امسال مجموع 64 هزار و 494 مسافر در بین بنادر استان بوشهر جابجا شدند که در مقایسه با سال گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عملیات صدور مجوز و ثبت شناورهای صیادی در 5 بندر هرمزگان آغاز…

ش تیر 10 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از آغاز عملیات صدور مجوز و ثبت شناورهای صیادی در پنج بنادر جاسک، قشم، کیش، بندرلنگه و بندرشهید باهنر خبر داد. به گزارش سی نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی؛ حسین عباس‌نژاد در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: در خصوص ثبت […]

همچنین بخوانید: