اجرای موفقیت آمیز مانور اطفاء حریق و امداد و نجات در بندر خارگ

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مانور اطفاء حریق و امداد نجات با مشارکت واحدهای مختلفی از اداره بندر و دریانوردی خارگ و شماری از دستگاه‎های ذیربط در بندر خارگ برگزار شد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، رئیس اداره ایمنی و آتش نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در خصوص جزئیات این مانور گفت: مانور اطفاء حریق و امداد و نجات براساس برنامه تقویمی سالانه برگزار شد که در قالب این برنامه بخشی از مانور در بوشهر و بخشی دیگر نیز در بنادر تابعه انجام می‎گیرد.

ایمان زیارتی زاده افزود: افزایش توان عملیاتی و علمی نیروها هدف عمده برگزاری مانور بندر خارگ بود که با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته با موفقیت تمام محقق شد.

به گفته وی، در برگزاری مانور اطفاء حریق و امداد و نجات بیش از 20 نیروی عملیاتی حضور داشتند که علاوه بر اداره بندر و دریانوردی بندر خارگ، شرکت پایانه های نفتی خارگ، شهرداری و دریابانی خارگ نیز حضور پررنگ و موثری در مانور داشتند.

وی اظهار داشت: برای چند ماه منتهی به پایان سال نیز مانورهای متعددی پیش بینی شده که براساس برنامه زمانبندی نسبت به برگزاری آن‌ها اقدام خواهد شد.

پایان پیام/

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هشدار به دریانوردان درباره دزدان دریایی دیجیتالی

ش آذر 5 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه «شان هولت» تحلیلگر دریایی با انتشار گزارشی در سایت‌های دریایی از حملات سایبری توسط هکر‌ها به عنوان دزدی دریایی و خرابکاری دیجیتالی یاد کرده است. به گزارش راد، به عقیده وی امروزه حملات سایبری به درگیری مدرن با اطلاعات تبدیل شده که این اصطلاح اغلب به […]
هشدار به دریانوردان درباره دزدان دریایی دیجیتالی

همچنین بخوانید: