پیام مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت هفتم آذر، نکوداشت روز نیروی دریایی

زمان مطالعه: 2 دقیقه



​​معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی، فرارسیدن ۷ آذر روز نیروی دریایی را به فرماندهان و تمامی دریادلان بیدار و رزم آشنای نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در پیام تبریک علی اکبر صفایی خطاب به امیر دریادار ایرانی ، فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش ، آمده است: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، وظیفه خطیر صیانت از حقوق ملت عزیز ایران در آب‌های آزاد دنیا و ایجاد امنیت دریایی در آب‌های سرزمینی و سواحل کشور عزیزمان را بر عهده دارد.

 هفتم آذر روز یادآور دلاورمردی شجاعانه ناوچه پیکان است که با کمترین امکانات و با ایثار جان، بزرگ ترین ضربه را بر پیکر نیروی دریایی ارتش بعث عراق وارد ساختند و شجاعانه از حقانیت و یک پارچگی سرزمینی ایران اسلامی دفاع کردند. آنها با اهدای خون خود در آب‌های خروشان خلیج فارس، به ندای حق لبیک گفتند و با افتخار شربت شهادت نوشیدند. 

امروز نیز ناوگروه¬های مقتدر نیروی دریایی، امنیت کشتی رانی و دفاع از حقوق مردم عزیزمان را در تمام پهنه آبی جهان بر عهده داشته و این وظیفه مهم را به خوبی انجام داده است. 

تلاش‌های نیروی دریایی در آب های خلیج فارس و مرزهای آبی کشور در عرصه دفاع از کشور اسلامی مان ستودنی است. این نیرو، همچنان بر عرشه کشتی افتخار و صلابت خود استوار ایستاده است. رویارویی آنان با نیروی دریایی دشمن و آن همه افتخارها و نیز کنترل و بازرسی کشتی‌ها در خلیج فارس و تنگه هرمز و مهم تر از همه، نبرد قهرمانانه آنان در برابر امریکای متجاوز و حضور جدی در آب های بین المللی، نشانه اقتدار و اعتبار این نیروی بزرگ و سرافراز است و ملت ایران به چنین ارتش مؤمن و وفادار افتخار می‌کند. 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز آن نیرو، فرا رسیدن هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی ارتش قهرمان را به فرماندهان و آحاد کارکنان آن نیروی شجاع و مقتدر ، تبریک و تهنیت عرض نموده و سرافرازی دریادلان را در صیانت از آرمان‌های مقدّس انقلاب اسلامی در ظلّ توجّهات حضرت ولیعصر (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مرسک خط ریلی کانتینری در هند به راه انداخت

د آذر 7 , 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه  به گزارش مرین‌پرس به نقل از خبرگزاری بلومبرگ؛ این سرویس هفته‌ای دو نوبت هر بار ۹۰ teu کانتینر را از بنادر دهلی National Capital Region of India (NCR) به بنادر خشک هند Inland Container Depot (ICD) اعزام می‌کند. «Jyoti Joshi Mitter» رئیس بخش حمل‌و‌نقل ریلی مرسک […]

همچنین بخوانید: