ناکامی دشمنان در جنگ ترکیبی بیانگر قدرت جمهوری اسلامی است

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز نیروی دریایی در ستاد فرماندهی ناوگان شمال اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش برای تحقق اهداف شوم خود با راه اندازی انواع جنگ‌های ترکیبی با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای کثیف و دروغ پردازی و ایجاد اغتشاش هستند.

وی افزود: ناکامی دشمنان در راه اندازی جنگ ترکیبی با استفاده از نیروهای فریب خورده برای خدشه دار کردن نظام، بیانگر قدرت بی بدیل جمهوری اسلامی ایران است.

عباسی تاکید کرد: سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر لباسی و تحت فرماندهی رهبری با قدرت از امنیت داخلی و از مرزهای زمینی و آبی کشور حفاظت می‌کنند و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

استاندار گیلان نیروی دریایی ارتش را قدرتی برای کشورهای منطقه برشمرد و تصریح کرد: ایران در تمامی سواحل شمال و جنوب کشور و در تجارت بین المللی به عنوان قدرت در دنیا بوده و با تکیه بر خودباوری جوانان به هیچ کشوری وابستگی ندارد.

عباسی با اشاره به نامگذاری نیروی دریایی به نام نیرویی راهبردی از سوی رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: نیروی دریایی به دلیل انجام موفقیت آمیز مأموریت‌های محوله خود و ایجاد امنیت در آب‌های داخلی و بین المللی به عنوان نیرویی راهبردی معرفی شد.

استاندار گیلان همچنین گفت: تجارت بین الملل و کشتیرانی در دریای خزر نیز با امنیت بالا انجام می‌شود و افزایش ارتباطات بین المللی و مراودات تجاری با کشورهای حاشیه خزر با استفاده از ظرفیت بنادر استان بیانگر این مهم است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رشد ۸ درصدی اقتصاد در گرو دریا محوری است

س آذر 8 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش بازار، حسن کامران افزود: در برنامه هفتم، دو بند در سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری شامل بندهای ۱۰ و ۱۱ در خصوص اقتصاد دریا محور است که در بند ۱۱ تصریح شده تاکید آمایش سرزمینی بر دریا محوری باشد چون اقتصاد ما […]

همچنین بخوانید: